lokuussa

kovaJÄTKÄpohjosesta

Minä aattelin lokakuussa mennä telttaileen. Tyyliin trangialla aamianen. Keskelle ei mitään. Eli ihan kartta kompassi. JOtenkin erihommaa kuin valmista reittiä kävellä. Nyt on vaan et telttaa... Cavity teltta haltilta? Ja untuvamakuupussi? Vuosia sitten viimeksi retkeillyt ja jotain uutta rompetta hommata. Teltoissa vaan se tunkkanen haju ja kosteuden kertyminen syksyllä iso iso ongelma.. mut siihen kai ei auta mikään? Ehkä jos oottas pikkupakkasia ja sitten vasta.

6

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itähämäläinen

      hommaa Erätoveri ja siihen vaikka Web Tex- teleskooppiset päätykepit , lisäksi riippumatto hyttysverkolla vaikka Amazonas Moskito travel , youtubessa on siitä video 2brothers käyttäjältä.
      mamidea.com siellä toi hammock 29,45 € ja sit tietty ebay http://stores.ebay.co.uk/Tenth-Wonder-Hammocks , tuolta tulee viikossa paketti kotiin.

      http://www.hammockforums.net/ ja vielä youtubessa shugemery käyttällä paljon hammock videoita.

    • ei telttaa

      no ei tuossa mitään kovaa ole, täysin normaalia touhua, mutta turhaa sitä telttaa lokakuussa ottaa. parempi on laavukangas ja eteen vaan roitotulet, niin siinä nukkuu kummasti.

    • ulkoilija_x

      Tossa on vaan se ettei tulta saa tehä, kuin merkittyyn paikkaan ja silloinhan ei enään onnistu mikään nuotiolla yötä ellei sitten mene ihan merkittyä reittiä jossa on viralliset tulipaikat jne.

    • normaalia tulentekoa

      Ei ylinopeuttakaan saa ajaaa, mutta sitä vain ajetaan. No itse kyllä nukun lokakuussa aina laavulla ja roitotulia siinä polttelen, tosin mettähallituksen pienriistalupaan sisältyy lupa tulien teosta. Eli kannaattaa sitten ostaa mettähallitukselta lupa metsästää pienriistaa, niin johan saa nuotioida.

      • metso12233

        Eikö metsähallituksella ole joku ns. maapuulupa


    • tietäjäkaikentakaa

      http://www.metsa.fi/sivustot/metsa/fi/Eraasiatjaretkeily/Luvatjapaatokset/Tulentekojapuunottoluvat/Sivut/Tulentekoonjamaapuunottoontarvittavatluvat.aspx

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      269
      2255
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1021
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      805
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      680
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      659
    Aihe