Neuvoja??

r41n10

Tietääkö kukaan mitä nähtävyyksiä olisi Havaijilla Oahulla Diamond headin, Pearl harborin ja Waikiki beachin lisäksi??

Entä mitä siellä kannattaa syödä?? Millaisia hinnat ovat Honolulussa??

Mistä olette tilanneet matkanne, onko sinne suoria lentoja Hesasta??

Onko Havaijilla hurrikaaneja, jos on niin mihin aikaan vuodesta?? Olisimme menossa Heinä-Elokuussa.

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanja.s.

Moi! olin vuonna 2010 helmikuussa Honolulussa ja sanon heti aluksi että mahtava paikka!

Itse koko Hawaijji on nähtävyys ja jos olette kauan suosittelen menemään myös Mauin saarelle päiväksi tai pariksi!

Matkan tilasimme netistä eri lentoyhtiöiltä. Meillä oli välilaskuja 2kpl (Frankfurt-Los Angeles-Honolulu) Suoran lennon Losiin voi saada mutta suoraan Honoluluun ei lennetä koska meidänkin lentoaikamme oli helsinki-honolulu n.20h laskematta välilaskuissa kulunutta aikaa.

Käsittääkseni Hawaijilla ei ole hurrikaaneja mutta tästä en ole varma :)

suosittelen ehdottomasti teitä menemään hawaijille, rakastuin paikkaan ihan täysin.

• tanja.s.

Misasin yhden kohdan, Rantabaareissa saa uskomattoman hyvää kalaa, ja jos pidätte lihasta niin aivan waikikin keskustassa oli aivan uskomattoman hyvä paikka (nimestä en ole varma mahdollisesti beaf & steak)

Hintataso on mannerameriikkaan verrattuna paljonkin korkeampi mutta jos verrataan suomen hintoihin niin halvempaa!

Suosittelen vielä Hawailla menemään surfing-tunnille, meillä ainakin oli päivän matka rauhalliselle rannalle n.50km Honolulun ulkopuolelle ja siellä harjoittelimme ensin teoriaa ja päivän loputtua niin kaikki olivat surffanneet jonkin pienen aallon päällä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1040
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      966
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe