Plussat ja miinukset?
Päivähoitopaikat?
Palvelut?
Renkomäki asuinalueena?
8
2746
Vastaukset
- Entinen renksulainen
Asuin itse suurimman osan lapsuudestani Renkomäessä, ja voin suositella sitä lämpimästi. Paikka on hieman muuttunut siitä kun itse olin lapsi (90-luku-2000-luvun alku), asustus on lisääntynyt ja sinne on muuttanut enemmän...hmmm, miten tämän muotoilisi...ylempää sosiaaliluokkaa :D Jokainen voi sitten itse päättää onko se hyvä vai huono asia :) Ala-aste löytyy (on pysynyt vielä suhteellisen pienenä) sekä päiväkoti ja kirjasto. Myös ABC löytyy vierestä. Launeen isoihin marketteihin on matkaa n. pari km. Keskustaan matkaa n. 7km. Bussit kulkevat aika huonosti, n. kerran puolessa tunnissa arkisin ja kerran tunnissa viikonloppuisin.
Mutta kaiken kaikkiaan loistava paikka asua, varsinkin lapsiperheelle. Turvallista ehdottomasti.- alkuper.
Kiitos vastauksesta. Itse olen Lahdesta kotoisin joten tiedän sijainnin mutten ole 2000 luvulla Renkomäessä käynyt. Edullisimmat omakotitalot on siellä joten luulin olevan huonoa aluetta Lahdessa nykyään muttei sittenkään? Asutaan pääkaupunkiseudulla nyt joten töihin tänne ajettaisiin aluksi siksi sijainti hyvä. Mutta katsotaan nyt,,
- vieraskoooo
Edullisimmat ok talot siellä...? Päiväkoti on minun kuulemani mukaan ihan täysi, jonoa on. Mutta onhan renkomäki hyvä paikka, paitsi tietysti täytyy muistaa soramontut... Hyviä paikkoja myös venetsia ja vartiolaakso :)
- alkuper.
Nyt jo katsoo Etuovea niin edullsimmat 1990 luvun jälkeen rakennetut yli 110 neliön talot siellä tai Ahtialassa/Hiekkanummella jonne en tod halua muuttaa. Kiitos vastauksista.
- Anonyymi
Tukkikadulla jatkuvat alkoholinhuuruiset bileet ja basson jytke.
- Anonyymi
Tule mukaan tukkikadulle dokaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mukaan tukkikadulle dokaamaan
Juhannusbileet all night base
- Anonyymi
Tukkikadulla ryyppyporukka jokainen viikonloppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753