ruikuti ruikuti mut mä kuihdu ilman sua törppö,vaikkakin olet mikä olet........
sulle
15
270
Vastaukset
- tiedän oonmikäoon
En anna sun kuihtua!
- tiedän..............
Oletko jo palannut "aurinkoon"
- hyvä vaan! :D
siitä vaan
- ja äitiäs kans
ulinaa vikinää porua.. miten kaipaankaan sitä nalkuttavaa narsistiextyttöäni jonka jätin kun ikävöin naapurin teijaa täällä ja sanoinkin sen sille muttei se tajunnu, mikä teitä naisia vaivaa..........
- ?
No vaihda sen ruukkukasvisi törppö kunnon kukkaruukuksi -ja kastele sitä kasvi parkaa, senkin kukkasten rääkkääjä!
- J-mies JukkaPalmu
Sanoo...
- kyllä se siitä
ottaa vastaan ruikutuksen.. silittää.. ja ottaa kunnon haliin.
- vinkkipinkki
kerrot sen sille kun näette taas, töissä tai jossai istujaisissa, etkä täällä ruikuta nääs.
- Samat sulle
Mikset rimpauta mulle telefoonilla?huomaisit että olenko sellainen mikä mielikuva sulla on musta :/
- lopen kyllästynyt
luuletko sä että mulla on enää edes sun numeroa tai että viitsisinkö edes sitä alkaa jostakin tiedustelemaan.
- sorry.
lopen kyllästynyt kirjoitti:
luuletko sä että mulla on enää edes sun numeroa tai että viitsisinkö edes sitä alkaa jostakin tiedustelemaan.
paitsi en oo kylläkään ap.
- eräs Törppö
Jos sulla on törppöä ikävä niin kyllä sä tiedustelet, eikä sitä pidä yhtään hävetä.
Tommoinen teko saa sen törpön tuntemaan oikein "otetuksi" ainakin tää "törppö" olisi otettu. - et tiedä
minkä menetät vain siksi ettet viitsi edes tutustua toiseen.Jos palstan juttujen perusteella teet yhteenvedon millainen ihminen todella on niin olet erikoisen taitava.
- enkä yritä enää
et tiedä kirjoitti:
minkä menetät vain siksi ettet viitsi edes tutustua toiseen.Jos palstan juttujen perusteella teet yhteenvedon millainen ihminen todella on niin olet erikoisen taitava.
olen kyllä yrittänyt.
- eräs Törppö
Aloittajalla oli kyllä tosi mainio viesti...sai kyllä hymyilemään vaikka onkin ihan totta. =)
Miehet taitaa olla välillä aikamoisia "törppöjä", ei sitä käy kieltäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080