Tälläkin palstalla aina joskus kysellää tyyliin millainen naisen pitäisi olla tai millainen olisi täydellinen nainen. Henry Laasasen uusimmassa on aika hyvin tiivistettynä mistä asioista yleisesti ottaen miehet tykkää.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/78376-naisellisuuden-peruspilarit
Kommentteja, ajatuksia? Mä en ite jaksa enää tähän kellonaikaan lisätä tohon mitään, mutta pitkälti olen samaa mieltä.
Naisellisuuden peruspilarit
3
157
Vastaukset
- 19+5
Naisellisuus on seksikästä ja fyysinen olemus on vaan pieni osa sitä pakettia. Tietty kaikki noi itsestäänselvyydet niin kuin pitkä tukka ja naisellinen kävely kuuluu asiaan, mutta loppujen lopuksi se naisen seksikkyys ja haluttavuus kumpuaa just noista muista asioista. Kaikkein seksikkäintä on kaunis hymy ja hymyilevät silmät ja sitten se luonne, joka paljastuu kun pääsee juttelemaan. Pikkupojat voi kirjoitella silikonitisseistä ja posliinipimpeistä, mutta fakta on se ettei kauneinkaan nainen ole himoittava, jos se on sisäisesti ruma. Tietty sama pätee toiseenkin suuntaan, mutta se pitäisikin ymmärtää että ihminen on aina kokonaisuus.
- kitkihki
tuolta puheenvuoro-sivulta löytää kyllä asiaa, se on myönnettävä
- Hymyileväinen
Jaa, kaipa mä sitten olenkin ihan naisellinen, vaikkakaan en kamalasti hameita käytä... :D
Kuitenkin aina huolehtimassa, jos joku on mutrusuuna ja muutenkin... Nojaa, nimim. 19 5 puhuu asiaa ja oikein tuntuu hyvältä kuulla jonkun muunkin suusta kuin omasta, ettei se ulkonäkö ole se pääasia. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760