Kesän herkut taas tarjottimelle=)))))))))))))))))))))))))))!
Huomenna klo.12 alkaa ravustus!!!!
12
85
Vastaukset
- Annekki.
Taas pääsee julmat tunteettomat sadistit mässäilemään kiduttamalla tapettuja rapuraukkoja.
Kaikki ei tosiaankaan ole eläinrakkaita.- sapo.
Noita sadistejahan riittää !
-- Huomenna alkaa klo 12:00 RAPU RAPU RAPU RAPU RALLAA :)))
Pian on noita ihania herkkuja taas lautasella ... maun ja tuoksun melkein aistii jo:-D --
Sanoisin että eläinraukkojen tuskan jo aistii :-((( - Veden antimet
sapo. kirjoitti:
Pian on noita ihania herkkuja taas lautasella ... maun ja tuoksun melkein aistii jo:-D --
Sanoisin että eläinraukkojen tuskan jo aistii :-(((Meneppäs käymään teurastamossa ja moralisoi sitten.
- ravut on herkkua!!!!
sapo. kirjoitti:
Sanoisin että eläinraukkojen tuskan jo aistii :-(((ÄLÄ JAKSA !!!
Nykyään ravut lopetetaan myös inhimmilisesti.
Ja jos olet niin köyhä, ettet pysty ravuista nauttimaan, niin suo kateudeltasi edes toisille se ilo !
Minä ainakin syön niin että napa ruskaa, hyvien ystävien kera kunnon rapujuhlissa!!!
NAM!!!!!!!!!!! - realiteetit kohdilla
sapo. kirjoitti:
Sanoisin että eläinraukkojen tuskan jo aistii :-(((Toivottavasti et nauti mitään eläinperäisiä tuotteita.....kotieläimiä kun rääkätään paljon julmemmin kuin rapuja, kerran vuodessa............
Moralisoija.................PTHYI - Kyllä minä jaksan.
ravut on herkkua!!!! kirjoitti:
ÄLÄ JAKSA !!!
Nykyään ravut lopetetaan myös inhimmilisesti.
Ja jos olet niin köyhä, ettet pysty ravuista nauttimaan, niin suo kateudeltasi edes toisille se ilo !
Minä ainakin syön niin että napa ruskaa, hyvien ystävien kera kunnon rapujuhlissa!!!
NAM!!!!!!!!!!!Älä selitä, ei ne ravun tuskat lopu vaikka selittäisit kuinka, eilen viimeeksi tuli radiosta asiantuntian lausunto, kuinka hirvittävää kipua ravut tuntevat, kun ne laitetaan kiehuvaan veteen elävänä.
Tuota en epäille lainkaan, että syöt kiduttamalla tapettuja rapuja niin että naparuskaa, luonnekuva.
Jos se minusta köyhän tekee etten maksa eläinten kiduttamisesta, niin olen köyhä, jätän varmasti väliin nämä aikuisten lastenjuhlat, sadistiset orgiot. - hölöpölö!!!!!!!!!!!!
sapo. kirjoitti:
Sanoisin että eläinraukkojen tuskan jo aistii :-(((Turpas kii!!Ravut laitetaan ensin pakastimeen, ja sen jälkeen keitetään.Tiesitkö että rapu menettää tajunnan jo muutamassa asteessa?Joten
- Joten !
Veden antimet kirjoitti:
Meneppäs käymään teurastamossa ja moralisoi sitten.
Kyllä olen käynyt teurastomollakin.
- ravut on herkkua
Kyllä minä jaksan. kirjoitti:
Älä selitä, ei ne ravun tuskat lopu vaikka selittäisit kuinka, eilen viimeeksi tuli radiosta asiantuntian lausunto, kuinka hirvittävää kipua ravut tuntevat, kun ne laitetaan kiehuvaan veteen elävänä.
Tuota en epäille lainkaan, että syöt kiduttamalla tapettuja rapuja niin että naparuskaa, luonnekuva.
Jos se minusta köyhän tekee etten maksa eläinten kiduttamisesta, niin olen köyhä, jätän varmasti väliin nämä aikuisten lastenjuhlat, sadistiset orgiot.Juuri tuota tarkoitin !!!!
Et edes ole tietoinen muista EETTISISTÄ keinoista syödä rapuja.
olet vain panostanut katkeruudessasi tuohon ikivanhaan menetelmään.
No, omapahan on häpeesi.
Minä en tuollaiselle katkeralle yksilölle rupea selittelemään niitä muita keinoja.
Luule mitä luulet...........ei ole minulta pois! - Pukeli 1
hölöpölö!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Turpas kii!!Ravut laitetaan ensin pakastimeen, ja sen jälkeen keitetään.Tiesitkö että rapu menettää tajunnan jo muutamassa asteessa?Joten
Suus kiinni, kun et asiasta mitään tiedä.
Vai pakastimeen ? Kyllä ne säilytetään koppanoissa siihen asti, kun ne heitelläään elävänä kiehuvaan veteen yhdessä suolan ja tillinvarsien kanssa.
Joten älä tule enää väittämään vastaan, on sentään mulla senverran kokemusta ravustamisesta ja jatkokäsittelystä.
- rapujuhlia
Eilen pidettiin ekat rapujuhlat ja oli kuulkaa vielä akvaviittiakin tarjolla.
Seuraava rapujuhla on 2 viikon päästä. Champanjaa on silloin tarjolla, kun niin halvalla sain laatikollisen ranskasta !
Ravut tuo ystävä joka on itse ne pyytänyt.
Meillä on vähän kuin tuo 4 tähden illallinen, vieraita on vain enemmän kuin 4.
Herkkua odotellessa!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224897L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644195TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192231Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2681654- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221306