Lindblad. Varo tätä asianajotoimistoa.

Viimeinen oljenkorsi

Lindblad asianajotoimisto toimii myös Tampereella. Sovimme toimiston kanssa, että laskuttavat vasta raastuvanoikeuden päätöksen jälkeen. Ottivat juttuni vastaan, vaikka ammattitaito ei riittänyt asian eteenpäiviemiseksi. Koska ammattitaito ei riittänyt, vempuloivat asian kanssa niin kauan, että juttu pääsi vanhenemaan. Laittoivat tämän jälkeen laskun palveluistaan. Lasku kirjattiin "loppulaskuksi". Jouduin maksamaan siis rupattelusta asianajajan kanssaa. Voin kertoa, että tämä rupattelu joka ei siis johtanut mihinkään oli kallis.
Ennen "loppulaskua" lähettivät ennakkomaksun ja perään puhelinsoiton, että viittikkö heittää tilille vaikka jokun 5000€, niin voidaan vaikka juttua jatkaa, kuitenkin juttu oli jo vanhentunut. Oikeus ei juttua vanhentuneena ottanut vastaan. Ihmettelen miten asianjajoliitto pitää näitä huijareita jäseninään.

21

3497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wendy_6666

      Kyllä, olen huomannut tästä samaisesta aa-toimistosta aib´van vastaavaa Helsingissä. Lähettelevät "ennakkolaskuja" ilman mitää kunnon selitteitä asiakkaille copy & paste-dokumenteistaan.

      Palkkalistoilla on aa-toimiston nimissä vielä opiskelijoita.

    • Lind2014.

      Kirjoituksestasi tehdään rikosilmoitus huomenna, tulemme vaatimaan tuntuvia korvauksia.

      Tapaamme viimeistään oikeudessa.

      • Lopeta tuo

        Älä valehtele.


      • apua hakeva
        Lopeta tuo kirjoitti:

        Älä valehtele.

        minulle suositteli Linblad-toimistoa asianajaja, joka oli minulle tyly.


    • voiharmi

      Harmi että asia hiertää vieläkin, yli 20 vuoden jälkeen. Tapauksestahan on täytynyt kulua yli 20 vuotta, sillä raastuvanoikeuksia ei ole ollut olemassakaan sitten alioikeusuudistuksen, joka tuli voimaan 1.12.1993. Toivottavasti olette sittemmin löytänyt avustajan, jonka palveluun olet ollut tyytyväinen. Teittekö asianajasta kantelua Asianajajaliittoon?

      Hyvää keväänjatkoa!

      • Pirakaija

        Roisto firma tosiaan ja kannattaa kiertää kaukaa, ylisuuret palkkiot. On se kumma kun voi ryöstää laillisesti. Pyytäkää tarjous, tosin varmaan laskuttaa siitäkin 1000€


    • in vino veritas

      Asianajotoimisto Lindblad Oy. Looserit taas täällä anonyymeinä morkkavat Lindbladia. Ilmiselvästi asioista, joista eivät ymmärrä mitään.
      Minulla on hyviä kokemuksia heistä varsinkin asunto-ja kiinteistönkauppa-asioissa.

      Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan.

      [email protected]

    • kannattaa_katsoa_muita

      Helsingistä löytyy kyllä huomattavasti halvempia ja pätevämpiä lakimiehiä!

    • Anonyymi

      Laskutus 15 000 avioerossa, ihan kohtuuton, oli avioehto ja ei yhteisiä lainoja eikä lapsia saavat laskuttaa mitä vaan avaruustieteellisesti haluavat

    • Anonyymi

      Varo tätä asianajotoimistoa, laskutus täysin kohtuutonta

    • Anonyymi

      VAROITUS myös Uudellamaalla asianajotoimisto KAILARIA. Ei mitään hyvää sanottavaa. Se kertonee jo kaiken.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti VARO. Laillistettua ryöstöä !!

    • Anonyymi

      Tuloksellista juridiikaa/kenen taskuun????Haluamme auttaa riitatilanteissa/ketä???

      • Anonyymi

        Sinun taskuun/sinua. Joka kirjoitit tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun taskuun/sinua. Joka kirjoitit tuossa.

        Puppua on.Kantapäänkautta opit käydään.


    • Anonyymi

      Tampereen Osuuspankin nykyinen toimitusjohtaja Jani Vilpponen kuuluu vapaamuurarien salaseuraan, kyseinen henkilö on koulutukseltaan varatuomari ja tuntee myös näiden lakitoimistojen vapaamuurareita.

      Tarkkana näiden kanssa, kenen rahanlypsäjien kanssa asioitte ja minkä lakitoimiston.

    • Anonyymi

      Todella näin. Miten "REHELISYYDEN"voi todistaa???Raastupa ei takaa sitä.

      • Anonyymi

        Sepä, nämä -hyvät veljet- ovat ovelia ja puhuvat helposti asiakkaiden päät ympäri ja laskuttavat liikaa.


    • Anonyymi

      Juupas eipäs ,juu kyllä, tai eipäs, butiiki. En todela suositele kenellekään.psykoloogista teatteria.

    • Anonyymi

      Näyttelevät isompaafirmaa mitä ovat.

    • Anonyymi

      Kun käy haaveri niin hyenat on kimpussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe