eräs...

over? <3

erikoislaatuinen nainen voisi kohta viestiä mulle ja kertoa mitä haluaa tulevaisuudeltaan ;) haluaako hän minut mukaan siihen vaiko ei. odottavan aika on pitkä. nyt olisi se heittäytymisen paikka luulen. vai onko jotain mitä en tiedä...

24

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten mahtaa olla

:D

• hmmm.

Kaunko oot ootellu?

• ootko 03?

Kerro heti ihana mies?

• pässinlihaa...

Laita ite viestiä, niin se selviää.

• ap

No tuolta toukokuun puolivälistä olen ihan tosissaan ootellu...

• 39

Miten olet niin kauan jaksanut odotella?

• erikoisnaisesi

Erikoislaatuinen nainen vastaa: kyllä, sinusta tulee vielä aviomieheni. En hyväksy vastaväitteitä. Asia on loppuunkäsitelty.

• Onko

Petriltä Sadulle? Petrin viestit on niin kauniita, et ulkopuolinenkin herkistyy ja jääsydän sulaa :)

• Totta!

Petri on yksi parhaista mieskirjoittajista täällä.

• Murrr..
    • sinun naisesi?

ajattelen ihan samoin,nyt olisi heittäytymisen paikka;) vastaus on: haluan sinut mukaan tulevaisuuteeni;)...

• Koettua ja uutta

Täällä on niin samansuuntaisia vastauksia, että miten erottakaan oikea ihminen vastaukset.

Olen jo pitkään miettinyt ja olen valmis - niin valmis kuin nyt uuden oven avautuessa voi olla. Vilkaisen vielä taakseni - uusi on paljon parempaa mitä taakse jäänyt, oli se sitten mitä tahansa. Avaathan tarvittaessa laskuvarjon kun hyppään.

• !"#€%&/(

Eipä taida riittää, että palsta erikoislaatuiset naishenkilöt ilmoittavat haluavansa jonkun tulevaisuuteen...

Oletko siis toukokuusta asti odottanut vastausta sähköpostiin tms saamatta sitä, vai jotain muuta?

• toukokuussaseoli....

Miksi luulet että vois nyt heittäytyä, lähetä sittten hänellen viesti vaik et kaffelle?

• erikoinen lähinnä ;)

Kun tämä erikoislaatuinen nainen vaan tietäs ketä sä tällä tarkoitat?

• Erik.laat.Fem.

Tietääks hän että odottelet jotakin? Vai oletko vaan nyt itekses päättänyt että nainen voisi alkaa toimimaan. jos olet jo toutkokuussa häneltä tuota kasvotusten kysynyt niin kieltämättä pitkä aika on ollut odotellessa....

• ....menee taas

Joo, joo kohta. Nyt on kiire

• täällä eräs...

kysy sitä asiaa naamatusten,ei kukaan voi tietää ketä haet/kaipaat.jotain tunnisteita olis kiva saada..täällä on yks erikoislaatuinen nainen joka haluaa yhden ihmisen elämäänsä mutta sen aika ei ole ihan vielä..

• NNNNN->MMMMM

jos multa kysytään, niin haluan sinut! Se mitä et ehkä tiedä: rakastan sua!

• siitä lähdetään

Erkoislaatuinen ei taida viestiä lähettää? Mutta eräs omalaatuinen mies voisi vihdoinkin kertoa, että kenelle toiveensä heittää.

• ?

t ja h

• over and out

Ettei vaan olisi jo kertonut?

• ihme ja kumma

Mitä erikoislaatuista siinä naisessa on ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe