Darkrai

PT

Jos joku haluaa pyydystää vielä Darkrain, niin se on mahdollista. Pyydystin nimittäin itse tänään yhden noudattamalla alla olevan videon ohjeita. Se kesti tosin useita tunteja. Käytin Pearl versiota. En tiedä, onko tämä nopein/ainoa tapa saada Darkrai ilman Member Cardia, mutta ainakin se toimii. Muista siirtää arvokkaimmat pokemonit toiseen versioon, jos kokeilet tätä. Onnea!
http://www.youtube.com/watch?v=YRKPj4tcybE&feature=related

17

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuXo

      Voisin kokeilla tuota Platinumissa kun olen vetänyt liigan ja tehnyt kaikkea mitä haluan x) Uskon, että tuo toimii, mutta varmaan menee aikansa .-/ Kyllä tuo Darkrai kuulostaa loistavalta ja olenkin toivonut sitä pitkän aikaa .-D

      • PT

        Tämä ei taida toimia Platinumissa.


    • PT
    • LuXo

      Kökkö .-/ Sit en tiedä kun just oon alottanu Diamondin ja Pearlin alusta >.-C

      • PT

        Eikö se ole hyvä asia? Silloinhan ei ole kovinkaan paljoa menetettävää, jos käy huonosti.


    • nm

      Hmmm tuttu juttu tuo Tweaking Glitch, mutta en ole ikinä kokeillut :/ Tuolla tavalla saa myös Shayminin ja voi mennä ligaan ilman kahdeksaa merkkiä :P

    • LuXo

      En tiiä kokeilenko kun jotenki tuntuu huijaukselta .-/ En tiiä miksi .-O Katsotaan kokeilenko sillä kyllä tuo Darkrai houkuttaa .-D

      • PT

        Monet tällaiset ovatkin huijausta, mutta tämä ei ole. Vakuutan, että tällä tavalla on mahdollista saada Darkrai tavallisella DS:llä ja Pearl versiolla. Kuten sanoin, pyydystin eilen itse Darkrain. Minulla ei olisi mitään syytä valehdella.


    • nm

      Ei tuo mitään huijausta ole.

    • LuXo

      En minä sitä tarkoittanutkaan .-) Uskon kyllä PT:tä ja teitä, mutta tarkoitin, että tuntuu jotenkin huijaukselta tehdä noin .-/ Ei se kyllä ole ja en minä nyt sitä mieltä enään ole, mutta korjasin mitä tarkoitin edellisessä viestissä. Yritän parhaillani napata Darkraita.

      • LuXo

        Umm... Yksi pulma ennen kun yritän. Miten pääsen tuolta new moonilta pois? Ei ole flyta...


      • PT
        LuXo kirjoitti:

        Umm... Yksi pulma ennen kun yritän. Miten pääsen tuolta new moonilta pois? Ei ole flyta...

        Pääset pois ihan tavallisesti laivalla. Siellä ei Flyn käyttäminen edes taida olla mahdollista.


    • LuXo

      En onnistu edes tuossa alku jutussa.... .-(

      • PT

        Laitoin tuon toisen linkin alun helpottamiseksi. Siinä esitetään kaksi tapaa, joista jälkimmäinen on mielestäni helpompi.


    • Joku vaan

      Uuu kuulostaa hyvältä toi Darkrai =) Kokeilinkin, mutta tuossa kohdassa missä pitää kävellä siellä mustassa paikassa Jublife Cityyn jotain 430 askelta nii mulla tulee kokoajan freeze 237 askeleen kohalla >.< Tietääkö joku mistä johtuu?

      • PT

        Kokeile uudestaan samalla versiolla muutaman kerran. Jos ei onnistu, vaihda versiota. Valitettavasti en osaa antaa tämän parempia ohjeita.


    • Pikku-Darkrai

      Minulla onnistui! Sain Darkrain! Se osaa hyvät iskut! ; D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1702
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe