suus.
tää vaan vahvistaa mun uskoa asiasta mitä oon epäillyt. en mä sulle merkitse sitä mitä...luulin.
hil
19
435
Vastaukset
- yks hiljaisuudessa
Sama fiilis, toivottavasti et ole hän.
- no mitä
jos olisinkin, mitäpä väliä sillä edes on. tuntuu joskus et millään ei ole.
huokaus.
- jaisuushil
oma on valintasi.
- ei vähennä
Silti.. mä tykkään!! :)
Eikä hiljaisuuskaan sitä poista.. eikä vähennä!!
Sydän pomppoillen :) - Vaikeaa on..
Hiljaisuus oli oma toiveesi :´(
- hiljainen hissukka
Voi kun saisimme rohkeutta hiljaisuuden murtamiseen.
- pieleen meni
Samanlaisissa fiiliksissä mennään täälläkin. Alakulo iskee niin lujaa, ettei pysty hengittämään.
Mitä se sellainen on, että sanoo pitävänsä ja sitten ei enää puhukaan mitään. Ei vastaa vaikka kysytään :( - hiljas
Lueskelen vaan, mitä ihmisten mielessä liikkuu. Nää viestit täällä on alkaneet kaikki olla niin samanlaisia, lainattuja sanoja ja tyylejä. Ei nää oo keltään kellekkään ja kuitenkin tehty kaikille sopiviksi.
Täällä kuluu aika, kun telkusta ei tuu mitään ja pitää saada ajatukset muualle jauhamasta yhtä ympyrää.
Luulemisesta sen verran,että kyllä sen toisesta aistii, jos jotain on taikka ei ole.
Eri asia sitten on tilanne, mitä milloinkin sopii- ja on mahdollista olla ja mitä ei. - Jo vain
Mäpä oon nyt vihdoin ruvennu rikkomaan ihan tahalleni hiljaisuutta. Typeränä rakensin muurin, etten olisi tungetteleva - ja jäin sen varjoon. Aktiivisuutta peliin, niin tiedät olevasi kiinnostunut.
Antakaa hiljaiset siis palaa! Ihan arkisilla mitä kuuluu -kysymyksillä saatte sen helposti rikki. Ja kukaan ihastunut tuskin kiistää, että toisen kuulumiset eivät muka oikeastikin kiinnostaisi itseä.- aamukahvittelu
Hyvä kommentti. Totta paljon tuossa. Kyllähän se monesti kiinnostaa kuulla toisen kuulumisiakin, ihan ilman sen syvempiä taka-ajatuksiakin, mutta tuolla tavalla saa sentään yhteyden.
- Huono homma
Minä pidin hiljaisuutta yllä enkä oikeasti tiedä miksi. Hän yritti murtaa sen hiljaisuuden muurin moneen otteeseen mutta en antanut piiruakaan periksi.
Tällä hetkellä antaisin vaikka oikean käteni että hän vielä kerran yrittäisi.
Suren ja kadun kun mietin paljon hän jaksoi yrittää.
Minä menetin hänet.
Älkää muut tehkö samaa virhettä. Se sattuu niin perkeleesti.- täydenkuun tyttö
Sanattomuudella saa yhtäpaljon tuhoa aikaan kuin sanoilla
Sattu myös.
- Kahta lajia
Hiljaisuus on hyvää silloin kun ollaan hiljaisuudessa molempien tahdosta
Mutta jos toinen ei tahtoisi että pidetään yllä hiljaisuutta niin silloin se on repivää
ja raastavaa. Ja silloin toinen tuntee että toiselle hiljaisuus on parempi vaihtoeh-
to kuin yhteys hänen kanssaan. - Hiljaisuutta voi
käyttää myös rankaisuna ja toisen nujertamiseen.
- Tiedetään,
oli exän bravuuri !
- .
mutta sanoisinko että tosi lapsellista ja typerää touhua.
- Koira mies
Hiljaisuus voi myös olla surua ja käpertymistä omaan itseensä, kun maailma kaatuu päälle ja kukaan ei halua sinua kuunnella. Edes oma puolisosi. Silloin suru ja käpertyminen muodostuu kierteeksi, josta ei ole paluuta. Kokemusta on.
- hau.
Koira mies kirjoitti:
Hiljaisuus voi myös olla surua ja käpertymistä omaan itseensä, kun maailma kaatuu päälle ja kukaan ei halua sinua kuunnella. Edes oma puolisosi. Silloin suru ja käpertyminen muodostuu kierteeksi, josta ei ole paluuta. Kokemusta on.
Näin se käy, kun ei ole kuulijaa.
Aina ei ole ketään sellaista, joka malttaisi kuunnella ja olla laittamatta sanoja toisen suuhun ts joka malttaisi pitää kuononsa kiinni ja ihan vain kuunnella.
Sama tunne, kuin puulle puhuisi, paitsi että puu ei keskeytä, eikä tee tyhjäksi kertomaasi. Ei viitsi sitten puhua mitään. Jos oma puolisokaan ei kuuntele, niin kuka sitten tässä maailmassa.
Hiljaisuudesta vaan saattaa tulla tapa ja se ei ole hyvä juttu se.
Pitäisi kai jaksaa huutaa,niin että kuuluu ja perille menee, vaikka mieli tekisi ihan jotain muuta.
Tai sitten pitäis kai etsiä joku, joka osaa viittomakielen :)
- -
Hiljaisuus on paras tapa osoittaa että toinen kohteli huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025