Moi!
Aloitan syksyllä opintoni Helsingin yliopistossa, mutta ongelmanahan tässä on vain se, ettei minulla ole asuntoa. Jos joku olisi kämppäkaveria vailla, ottakaahan yhteyttä!
Olen huumorintajuinen ja rento henkilö. Arvostan kuitenkin omaa rauhaa ja siivoan jälkeni. Pidän myös eläimistä, ja olen luotettava. Vaivaton kämppis! Niin ja olen myös nainen.
annan sähköpostiosoitteen pyydettäessä, en viitsi levitellä täällä :-)
kämppistä Helsinkiin?
9
412
Vastaukset
- JenniSS
Moi! Olen 21-vuotias HAAGA-HELIA Porvoon matkailualan opiskelija ja olisin muuttamassa syksyllä Helsinkiin tekemään harjoitteluni ja opinnäytetyöni ja myöhemmin toivottavasti työskentelemään. Etsin myöskin kämppistä jonka kanssa jakaa vuokra hieman pienemmäksi.. :) Viimeiset pari vuotta olen jo asunut opiskelijasoluissa joten kämppisten kanssa eläminen on tuttua. Kämppiksenä olen rauhallinen ja siisti, mutta myös sosiaalinen, tykkään että omaa rauhaa on omassa huoneessa mutta kotona on kiva olla juttuseuraa. Eläimistä pidän myöskin mutta omaa ei ole. Millaista kämppää ja mistä päin Helsinkiä olet ajatellut? En yleensä käytä suomi24sta joten nimimerkkiä ei ainakaan vielä ole, mutta voin rekisteröityä jos siten saadaan helpommin sähköpostiosoitteita vaihdettua.. :D
- opiskeijakamppis
Moikka, olen 20v nainen ja asun tällä hetkellä kahden kissani kanssa kolmiossa Helsingissä. Aloitan toisen vuoden opinnot korkeakoulussa. Vuokra olisi hyvin kohtuullinen sisältäen veden ja netin. Kerron vielä paljon lisää mikäli asuntoa olisit vailla ja ottaisit yhteyttä sähköpostilla [email protected] :)
- mirka23
Hei! Minäkin aloitan opinnot Haaga-Heliassa, matkailualan liikkeenjohdon ko. Helsingissä. Olen 23-vuotias rauhallinen, luotettava ja sosiaalinen tyttö. Olen kiinnostunut kulttuureista ja kansainvälisyydestä. Kämppistä ja kämppää minäkin etsin. Olen viimeiset kolme vuotta asunut Brysselissä, Belgiassa lastenhoitajan töitä tehden. Lentolippu Suomeen on varattu 12.8. eli kämppää etsin tuosta päivästä lähtien. Olen aiemmin Suomessa asunut soluasunnossa, joten yhteisasumisen pelisäännöt on selvät. Olen erittäin eläinrakas, mutta valitettavasti allerginen, joten en voi asua saman katon alla minkäänlaisten lemmikkieläinten kanssa. Olisin valmis maksamaan max. 500e/kk. Odotan aivan innolla koulun alkua ja kaikkia uusia ihmisiä, joita tulen tapaamaan, vain kämppä puuttuu! :)
- santsu113
Moi!
itsekään en ole aikaisemmin suomi24 oikein käyttänyt mutta rekisteröin nyt nimimerkkini niin on helpompi ottaa yhteyttä. :) eli voisitteko vaikka tekin rekisteröityä tai jotain että pystyisi helpommin juttelemaan? jos ette ole vielä löytänyt kämppistä :P - mirka.o
Moikka! Etsitko edelleen kamppista silla mulla ei ole edelleenkaan kamppaa? olisin siis todella kiinnostunut. Kirjauduin nyt tanne mut en oo koskaan ennen kayttany myoskaan. Toivottavasti vastaat nopeasti! Mulla on lento helsinkiin 13.8 eli sillon pitais olla joku paikka minne menna. :)
- mirka.o
Niin ja unohin ihan kokonaa etta mulle on tarjottu (sukulaiselta) kaksiota lahelta merta ja yliopistoa. Vuokra olisi 1100kk eli 550 per henkilo. En tieda asunnosta enempaa kun vasta tanaan sain siita kuulla, mutta otan selvaa ja voin kertoa enemman. Mutta todella luotettavalta henkilolta tasta kuulin. Vain kammpiksen siis tarvitsisin!
- lauraaaaaaaa111111
Minäkin etsin kämppistä, kuun loppuun mennessä pitäs olla katto pään päällä!
- mimi2011
Moi!
Olen 24 vuotias opiskelija(nainen) joka etsii kotia Helsingistä. Etsin henkilöä jonka kanssa pystyisin vuokraamaan kaksion tai kolmion itä-helsingistä tai muualle helsingistä jonne on hyvät yhteydet. Max vuokra 400 €. Olen rauhallinen ja siisti asukas.Olen sociaalinen, olisi mukavaa jakaa kotia jonkun kanssa jonka kanssa voi myös jutella. Etsin mieluiten naishenkilöä jakamaan kimppakämppää. Sähköpostiosoitteeni on [email protected] - Ansuuuuh
Moikka, olen 23 v nainen Turusta, ja sain töitä Helsingistä Kannelmäestä,joten etin sieltä läheltä kämppää, ja kämppistä. Muutan joskus lokakuun lopussa/marraskuun alussa,koska vuokrasopimukseni loppuu sillon tääl Turussa. Haen myös kouluun syyskuussa, ja pääsen ehkä tammikuussa. Mulla on pieni koira, kääpiöpinseri, joten kiva että pidät eläimistä=) Ota yhteyttä jos kiinnostaa, [email protected]!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019