Moi!
Aloitan syksyllä opintoni Helsingin yliopistossa, mutta ongelmanahan tässä on vain se, ettei minulla ole asuntoa. Jos joku olisi kämppäkaveria vailla, ottakaahan yhteyttä!
Olen huumorintajuinen ja rento henkilö. Arvostan kuitenkin omaa rauhaa ja siivoan jälkeni. Pidän myös eläimistä, ja olen luotettava. Vaivaton kämppis! Niin ja olen myös nainen.
annan sähköpostiosoitteen pyydettäessä, en viitsi levitellä täällä :-)
kämppistä Helsinkiin?
9
412
Vastaukset
- JenniSS
Moi! Olen 21-vuotias HAAGA-HELIA Porvoon matkailualan opiskelija ja olisin muuttamassa syksyllä Helsinkiin tekemään harjoitteluni ja opinnäytetyöni ja myöhemmin toivottavasti työskentelemään. Etsin myöskin kämppistä jonka kanssa jakaa vuokra hieman pienemmäksi.. :) Viimeiset pari vuotta olen jo asunut opiskelijasoluissa joten kämppisten kanssa eläminen on tuttua. Kämppiksenä olen rauhallinen ja siisti, mutta myös sosiaalinen, tykkään että omaa rauhaa on omassa huoneessa mutta kotona on kiva olla juttuseuraa. Eläimistä pidän myöskin mutta omaa ei ole. Millaista kämppää ja mistä päin Helsinkiä olet ajatellut? En yleensä käytä suomi24sta joten nimimerkkiä ei ainakaan vielä ole, mutta voin rekisteröityä jos siten saadaan helpommin sähköpostiosoitteita vaihdettua.. :D
- opiskeijakamppis
Moikka, olen 20v nainen ja asun tällä hetkellä kahden kissani kanssa kolmiossa Helsingissä. Aloitan toisen vuoden opinnot korkeakoulussa. Vuokra olisi hyvin kohtuullinen sisältäen veden ja netin. Kerron vielä paljon lisää mikäli asuntoa olisit vailla ja ottaisit yhteyttä sähköpostilla [email protected] :)
- mirka23