mitä tässä kuussa olen kuvannut sekä myös tänään. Ensin siin on lokki ja jostain innostuneen aattelin että seuraava juttu onkin lentävän linnun kuvaaminen ;) No tietenkään ne ei onskannut, mut ehkä joskus sen opin.
Kerran rannalla oli sorsalintu joka tuli aivan viereen että annas minulle leipää, no eihän minulla ollut mukana ja sitten se nokkasi minua sormeen. Se ei tietenkään sattunut. Sitten niitä syntisen ihania kukkia ja leppis ja joku ötökkä.
http://kuvablogi.com/diaesitys/23470/65/
http://kuvablogi.com/diaesitys/23470/65/
Laitetaas muutama kuvatus
6
<50
Vastaukset
Mä en kyllä sanoisi noita lentokuvia mitenkän onnistumattomiksi, mun mielest oli hyviä.
Ihana se kuva missä sorsa nostaa toista jalkaa ja on kallellaan.
Vihreä toukka, värit niissä kuvissa tosi hienot.- Myy-Pikkuinen
Oho, olen sitten laittanut saman linkin kahteen kertaan.
Joo se toukka oli hieno. Ois ollut vielä enemmänkin kuvia mut nyt laitoin vain nuo.
No oli hienoja kuvatuksia taas, minusta se lentävä lokki oli hyvä, sillä näkyi avonainen nokkakin...ja kaunis oli se perhosen toukkakin...kaikki oli tosi hyviä...
Hyvä ja tosi tarkka oli se lättänokan ''passikuvakin'' ;))))- Jassoo ja taas...
Hehheh...Vai niin, että kuvatuksia. Voisitko ajatella, että menisit johonkin kursseille missä ohjataan sanan hallintaa ? Pikkuisen täytyy myöntää, että möläyttelysi saa tuntemaan puolestasi myötähäpeää.
Jassoo ja taas... kirjoitti:
Hehheh...Vai niin, että kuvatuksia. Voisitko ajatella, että menisit johonkin kursseille missä ohjataan sanan hallintaa ? Pikkuisen täytyy myöntää, että möläyttelysi saa tuntemaan puolestasi myötähäpeää.
Sinä voit tuntea ihan mitä haluat...ei kuulu mulle....;))))))))))))
Jos aloituksessa kerrotaan että laittaa muutaman 'kuvatuksen' niin kai minä katsoin kuvatuksia.
Koita sinäkin jo hiukan löysätä pipoa, ettei tarvi joka aloituksessa käydä purkamassa noita paineita...Öitä..!- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Sinä voit tuntea ihan mitä haluat...ei kuulu mulle....;))))))))))))
Jos aloituksessa kerrotaan että laittaa muutaman 'kuvatuksen' niin kai minä katsoin kuvatuksia.
Koita sinäkin jo hiukan löysätä pipoa, ettei tarvi joka aloituksessa käydä purkamassa noita paineita...Öitä..!Joo, minähän se kirjoitin että kuvatuksia. Turhaa tuo puskis sinulle räyhää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760