Kävin lääkärissä verenpaineen heittelyn takia. Olen tosi kova jännittäja ja ahdistunut. Pelkään verenpaineen mittaamista, sekä lääkäreitä yleensäkin ja pelkään aina pahinta. No aina ku lääkäri mittaa paineet niin on jotain 150-160 luokkaa... sitten toisen mittaamisen jälkeen laskee 140... sitten kolmas näyttääkin normaalia jotain 130...
Nyt pitäis tehä kuukauden sisään 24h verenpaineenmittaus kotioloissa.. mut mua pelottaa niin kauheesti et mitä siitä näkyy, ja mua jäi nyt kovasti mietityttämään kun EkG:ssä oli ’borderline low voltage’ mitä toi tarkottaa???? Ei kai nyt mulla mitään vakavaa sydäntautia ole... :( Olen vasta parikymppinen. Eli joku just rajalla oleva sähköinen voltti tai mikä lie...
Mulle tulee samaan aikaan ku jännitän niin hirveen kuuma olo kans, ja ihoa välillä polttaa mut mitään elimellistä ei tähän asti oo löytynyt mut mua silti pelottaa oireilut. Olin nyt ihan siis sydänspesialistilla.. Kai sen sanaan voi luottaa, mut en voi mitään tälle pelolle. Mulle aiemmin syötettiin verenpaine lääkkeitäkin mitkä teki mulle kauheen olon: huimasi hirveesti, meinas jalat mennä alta... ym ym, muuta kamalaa. Lääkkeiden aikana lääkärin mittauksissa oli aina korkeella kuiteskin, mut sit välillä ku rauhoituin ja mitattiin pari kertaa meni normaaliksi..
En tiia mitä täs ny ajattelis.. :/
Voisko joku auttaa? Mitä tää tarkoittaa?
2
131
Vastaukset
- os..
Ethän sinä enää aivan nuorikaan ole, kun olet jo parikymppinen. Lopeta joutava pelkääminen. Sinun mittarissasi on kai paristo heikko. Sitä tuo low voltage tarkoittaa.
>>>>Kävin lääkärissä verenpaineen heittelyn takia
Verenpaine vaihtelee tarpeen mukaan. Mittaus pitäisi tehdä lepotilassa.- irguhihjhailjd
onko sinun, os.., mielestäsi "EkG" sama kuin verenpainemittari? Aloittaja siis kirjoitti, että EkG:ssa tuo teksti "borderline low voltage". Eli joko alittaja tai sinä sotket asioita. Kerropa aloittaja, tarkoititko että tuo teksti lukee verenpaine mittarissa vai sydänfilmissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780