ihmiset eivät koskaan muutu. Minä en ole koskaan nauttinut pahasta olostasi, mutta sinä taas näytät edelleen sen oikean sinäsi, ja hyvä niin, teet kaiken helpommaksi minulle.
Ilkeät
7
190
Vastaukset
- -
Kun on jatkuvasti väsynyt ja murheellinen,niin on myös ilkeä,sitä kuitenkaan tarkoittamatta.paha olo purkautuu jotenkin.
- Etkö olisi voinut
helpottaa hänen pahaa oloaan sensijaan että haukut ? Sinäkö sen pahan olon olet aiheuttanut ?
Mutta onhan se positiivista että pääset helpolla eroon. Monelle on väliä vain itsellä, ei koskaan toisella.- myös uhrina ollut
Onko sulla lukihäiriö? Juurihan aloittaja totesi ettei ole koskaan nauttinut toisen pahasta olosta jos sitä on ollut. Tuskin hän sitä myöskään on silloin aiheuttanut. Minä sain ainakin sen käsityksen etttä asia on toisinpäin, aloittajalle on aiheutettu paha mieli ja joku nauttii siitä tehden ehkä jotain kiusaa?
- Sehän on sit
hyvä ihminen kun helpottaa sun lähtemistä ja sää vaan haukut ?? Oisit kiitollinen.
- Kysymys SULLE!
Jos minä olen ilkeä ihminen,niin kerro nyt mullekkin,että millainen on sitten KILTTI?Eikö tässä tilanteessa ole ihan oikeutettua vähän ilkeillä,vai pitäisikö vain hymyillä kiltisti ja ottaa vastaan kaikki mitä tulee!!!
- Piste.
Mun mielestä ei ole KOSKAAN oikeutettua ilkeillä kellekään, kenenkään.
- ...
Käykö kuumuus päähän, kun ihmiset lähettelee tänne niin ilkeitä viestejä?
Miksi te haukutte ap:n suorinjaloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824