netanttilan sivut ei toimi ollenkaan chromiumilla mut firefoxilla toimii missä vika.
koneessa uusin mint.
netanttila ei toimi chromiumilla
8
280
Vastaukset
- cnvu>:[t
Yleensä vika on sivujen tekijöissä. Kirjoittavat täyttä kuraa ja keilevat parilla selaimella kunnes niillä toimii. Standardin mukainen koodi toimii oikein kaikilla selaimilla.
- uninen:::::
jaa? kuinkas saat saman standardinmukaisen koodin toimimaan ie:llä, firefoxilla ja operalla. otetaan nyt esimerkkinä vaikka pelkkä hiiren oikean nappulan klikkaus javascript koodissa.
noh? - fuckyoutoo
uninen::::: kirjoitti:
jaa? kuinkas saat saman standardinmukaisen koodin toimimaan ie:llä, firefoxilla ja operalla. otetaan nyt esimerkkinä vaikka pelkkä hiiren oikean nappulan klikkaus javascript koodissa.
noh?^ ooks joku wammane vai muuten vajaa kehveli.
- uninen::::
fuckyoutoo kirjoitti:
^ ooks joku wammane vai muuten vajaa kehveli.
no en ole, mutta teepäs se klikkaus koodi sillä "standardilla" ja kokeile toimiiko kaikilla. saat nakin jos saat aikaiseksi...
- -
Niin mikä ei toimi kyseisellä sivulla. Ainakin mulla toimi kun ensin tein
adblockiin netanttilan kokeisen reiän. En kyllä ollutmitään tilaamassa.- 155
Toi on kyllä vastauksena vähintään hyvä, onhan täällä ollut sen entisen rekatun miehen vastaus Sampopankin toimimattomuuteen: -En kyllä muutenkaan käyttäisi tollasta shittipankkia, Osuuspankki on parhain.
- öhöhöh..
155 kirjoitti:
Toi on kyllä vastauksena vähintään hyvä, onhan täällä ollut sen entisen rekatun miehen vastaus Sampopankin toimimattomuuteen: -En kyllä muutenkaan käyttäisi tollasta shittipankkia, Osuuspankki on parhain.
Sampo Pankkihan toimii täysin moitteetta, kun asentaa Sun Javan.
Ohjelmistolähteisiin ruksaa kohtaan "muut ohjelmistot" > "partner" päivittää ja sen jälkeen Sun Java löytyy sovelluksistakin.
- Hörhör..
Tyhjää näyttää, ellet laita AdBlockiin sitä sallituksi.
http://aijaa.com/v.php?i=002558361822.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818