Minkä ihmeen takia ihmisten täytyy tulla jokaiseen ketjuun mollaamaan toisiaan ja niiden kirjoituksia antamalla miinuksia tahallisesti asiallisista viesteistä huolimatta? Mikä heitä oikeen vaivaa? Katkeruus, kateus, rakkaudettomuus?
En kiellä heitä kuitenkaan kommentoimasta, sillä onhan nämä palstat julkisia. Ihmisten pitäisi ajatella kuitenkin kaksi kertaa ennen kuin he tekevät tuollaisen asian. Joku uhri saattaa oikeasti olla aivan ahdistunut ja raunioina miinusten saamisten takia, koska heidän jo entisestään voimakas paha olo voimistuu.
Ihmisten pitäisi miettiä itse miten he haluaisivat, että heille vastattaisiin tai kommentoitaisiin heidän aloituksiinsa? Kiroilemista, haukkumista, mollaamistako ja 50 miinusta he haluaisivat lukea?
Jos me emme saa kostaa kenellekään, minkä takia on sitten tälläinen väite "miettikää itse miten haluaisitte, että teille vastattaisiin tai kommentoitaisiin teidän aloituksiinne". Se että koulusurmaajat hyökkäsivät ihmisten kimppuun, ei olisi alun perin ollut heidän vikansa. Ihmisten pitäsi olla enemmän vastuussa pahanteoistaan yhtä paljon kuin surmaajatkin!
Se on ehkä osittain ironiaa, mutta enemmän sääliä...
Nyt ottaa päähän
palstailkeilijät
2
<50
Vastaukset
- ____________________
Jos ei kestä, että saa miinuksia netissä, miksi on netissä?
- elämä on leikkiä
Elämä ei ole vakavaa ei edes sinne päinkään... Mielikuvitusta siihen elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760