Mitäköhän mahtaa murunen puuhastella. Plääh täällä vähän tylsää.....Pusi
Voi muruSeni mun
13
244
Vastaukset
- toinen JJ
Ketähän mahdat tarkoittaa ??
- Ap:lle
Kivaa päivää
toivon sinulle. :) - JJ
Vain S voi tietää sen...
- kysymyksiä piisaa
Vain S voi tietää ketä J kaipailee, vain S voi tietää ketä J aattelee...
- lisäsotku
mutta kumpi JJ kun niitäkin on jo kaksi? kaipa S senkin tietää..
- HYUGBHTFCGTF
M, J, H, F. T. D. Y, Q,, E hyvää päivän jatkoa teille :) minulla on ikävä kaikkia ed.mainittuja kirjaimia :)))
- S
Ei tunnu nyt mikään puuhastelu kiinnostavan, sinä pyörit mielessä...Olis mukava nähdä pitkästä aikaa♥
- ei ymmärrä
Miksette ole yhteyksissä jos molemmat kaipaa. Elämä on lyhyt ja se pitää käyttää viisaasti. Jos kerran tykkäätte, niin mikä mättää???
- S
ei ymmärrä kirjoitti:
Miksette ole yhteyksissä jos molemmat kaipaa. Elämä on lyhyt ja se pitää käyttää viisaasti. Jos kerran tykkäätte, niin mikä mättää???
Olemme toki, mutta ei siinä määrin kun molemmat haluaisi. Se johtuu elämäntilanteesta eli pyrimme elämää nyt tätä lyhyttä elämää viisaasti. Ja kyseessä ei ole varattu ihminen, vaan molemmat olemme vapaita...Toivottavasti muutamien vuosien päästä yhteydenpito muuttuu tiiviimmäksi♥
- Blondi..
Ai, minä tiedän 2 JJ:tä, mutta varmaan ette ole samoja toinen on etelästä ja toinen muualta..:). Enkä ole ollut toisen kanssa tekemisissä moneen vuoteen enkä toisenkaan kanssa kuin nähnyt vaan..;)
- Blondi..
Korjaus, ai niin enhän tiedäkkään kuin yhden JJ..vaikka en olekkaan sen muru..:)
- ässämurusesi
Sun nimikirjaimet ei kyl oo JJ. Tai enhän mä tiiä sun toista nimeä, joten voi ollakin. Mä lomailen edelleen ja nautin auringosta ja hankin rusketusraitoja, niin on sitten sulla, mitä ihmetellä, kun taas nähdään. :) Pusi sullekin, kaipaan sua ihan älyttömästi...!!! Can't wait... :)
- S i n u ll e
Rakkaita terveisiä sulle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349