Mitenkäs ihan neitseellinen kipsilevy pitäisi maalata että siihen tulee sellainen normaali rypyläinen pinta... Pitääkö maalin olla todella paksua ?? millä telalla??
Mulla tulee esim paklatuista kohdista liian sileitä ja ne paistaa esiin seinästä..haluaisin täysin samanlaisen pinnan kuin ympärillä. Miten??
kiitoksia neuvoista!
Kipsilevyn maalaus apuja !
4
8117
Vastaukset
- maalariko
normi maali ja normaali tela ja kait se pitää pohjamaalata ensin. voit tehdä ryppyjä tasaiseen kohtaan kastamalla vaikka pesisienen maaliin ja tökit sillä, annat kuivua ja teet niin muutaman kerran, telallakin sama, kai se tasote imee maalia enemmän, sit maali päälle
- kokeile tätä
Paklatut kohdat voi maalata ensin kerran, jonka jälkeen vedetään koko pinta.
- määmy
Tela jättää tasaisen ryppypinnan oli miten sileää tahansa. Uusi seinä maalataan vähintään kahdesti päävärillä.
- Hyvä tulee..
Ensin paklata kolot ja hiot ne tasaiseksi. Ja suosittelen laittamaan pakkelia liian vähän kuin liian paljon. Helpompi on lisätä tasotetta kuin hioa pois. Sitten yksi kerros pohjamaalia. Seuraavaksi kunnon valo seinälle ja paklailet loput ja hiot kunnolla. Sitten toinen pohjamaali seinälle. Kun maalaa pääväriä seinälle on hyvä olla pitkäkarvainen tela jolla maalaa, sileäkarvainen tela ei jätä röpyliäistä pintaa. Kannattaa maalata 2-3 telan leveyttä kerralla, viimeistellen alhaalta ylös päin keventäen lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628