Matkailijan paratiisi on paljolti makuasia. Jotkut tykkää viileästä, jotkut kuumasta. Joillekin halpa alkoholi on tärkeää, joillekin halvat tytöt, joillekin komeat Ghanalaismiehet. Turvallista ympäristöä, halpoja hintoja, kauniita maisemia ja ystävällisiä ihmisiä vastustaa tuskin kukaan. Sitten riippuu siitäkin kuinka kauan viivytte kohteessa. Yleensä parin viikon kuluttua uutuuden excitement alkaa haihtua ja ympäristö saattaa alkaa tuntua melko köyhältä myös henkisesti. Kun olen viettänyt jopa vuosia kaukaisissa maissa minun paratiisini on seuraava. Se sijaitsee mieluummin noin 20 deg päiväntasaajalta esim. Hawaii, mutta liian kaupallinen. Tahiti ja Uusi-Kaledonia, jo parempia, mutta kallista. Kanariansaaret on melko hyvä asua. Karibia, etelässä liian kuuma ja paikoitellen turvatonta, pohjoisessa ei halpaa ja myös paikoitellen turvatonta. Uusi-Seelanti, suhteellisen edullinen, kauniita maisemia ja paljon tekemistä. Myös tasokkaita kulttuuririentoja tarjolla. Ihmiset mutkattomia ja reippaita. Parhaasta päästä asua, jos ei pelkää maanjäristyksiä ja pientä pakkasta talvella. Australiassa minun valintani olisi Brisbane, miellyttävä ilmasto tai Sydney, metropoli. Tyynellä merellä on monia parin viikon matkakohteiksi sopivia "paratiisisaaria", mutta niihin kyllästyy aika pian ja lentomatka on kallis ja voi olla rasittavakin. Monet massojen tropiikin lomakohteet (esim. Phuket ja Bali) ovat minusta liian kuumia ja turistirysiä, Malediiveilla on rauhallisempaa, mutta kallista. Repputuristin "paratiisi" löytyy ostamalla vuoden lentolipun maapallon ympäri. Niitä matkailijoita on paljon esim. Etelä-Amerikassa ja Tyynenmeren saarilla ikäryhmässä 18-30 v. www.snoopy.fi
Matkailijan paratiisi
Matti Lappalainen
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770