Mitä haluaisit sanoa mutta et saa sanottua ?
Olisiko sinulla
28
384
Vastaukset
- Olisi ..
Niin paljon sanoja jotka haluaisin sanoa ja jotka pitäisi sanoa. Mutta kaikkein
ensimmäinen sana mikä pitäisi sanoa on " anteeksi ". Siitä pitäisi lähteä liikkeelle, jospa sitten kaikki lähtisi rullaamaan paremmin.
Tiedän että aika alkaa käymään vähiin ja toisen osapuolen jaksaminen on loppumassa.
Mieheltä tämä.- Pojot ..
tästä.
- (B> )
Jotenkin vaan pelkään kuitenkin tunteista huolimatta, soittaisin..
Oot sellanen kiihkeä roikale ;) - Kysyisin yhden sanan
Miksi ?
- jhfkw
sanoisin että: soita mulle muru. haluan kuulla sun äänes...
- ...että
tykkään susta yhä. Sun näkeminen on kuin tökättäis puukolla. Niin moni asia on muuttunut.
- tollo ja ystävä
Oot hassu ja mulla on ikävä!
- Nämä sanat :
On aika alun ja on aika lopun.
On aika surra ja kärsiä.
On aika luopua ja luovuttaa.
On aika irti päästää.- Taitaisi olla
omalla kohdalla aika aiheellinen lorunpätkä.
- Kysyisin..
mikä on toimintatapasi motiivi? Sen vain haluaisin tietää.
- ???
Ihan mukava aloitus, ei siinä mitään motiiveja tarvita :) Relaa vähän :)
Kivoja vastauksia. - kerroppas-
Millainen tapa on kyseessä?
- Jaaha,
taas yksi joka " tunnistaa " aloittajan :))
- Kysyisin..
??? kirjoitti:
Ihan mukava aloitus, ei siinä mitään motiiveja tarvita :) Relaa vähän :)
Kivoja vastauksia.häneltä, miksi hän toimii kuten toimii. Kun saisin vastauksen, voisin sanoakin jotain. Kaipaamaltani ihmiseltä kysyisin, jos et ymmärtänyt. :)
- Oooh joo ..
Kysyisin.. kirjoitti:
häneltä, miksi hän toimii kuten toimii. Kun saisin vastauksen, voisin sanoakin jotain. Kaipaamaltani ihmiseltä kysyisin, jos et ymmärtänyt. :)
sori, sori ei leikannut, herranjestas kun luulin et kyselit aloittajalta. Soooriiii !
- Kysyisin..
kerroppas- kirjoitti:
Millainen tapa on kyseessä?
Multako kysyit? Turha sitä on täällä kertoa. Hän kyllä tietää toimintatapansa ja minä voin vain ihmetellä sitä. Hänen motiivinsa kiinnostaa.
- Kysyisin..
Oooh joo .. kirjoitti:
sori, sori ei leikannut, herranjestas kun luulin et kyselit aloittajalta. Soooriiii !
Ei haittaa. Vastasin hieman epäselvästi. :)
- .
Kysyisin.. kirjoitti:
Multako kysyit? Turha sitä on täällä kertoa. Hän kyllä tietää toimintatapansa ja minä voin vain ihmetellä sitä. Hänen motiivinsa kiinnostaa.
Siksi, että luulin tunnistaneeni sinut täältä, joka ei sitten ilmeisesti pitänyt paikkaansa. No, muutamista ihanista teksteistä päätellen ajattelin, että on viisaampaa että en anna sinun enää yhtään enempää jatkaa siinä kirjoittelussa, sillä emmehän tunteneet toisiamme ja vaikka suojelin itseäni, ajattelin myös sinun parastasi.
Tarkemmin kun ajattelen nyt niin miten mä olen voinut olla niin pöllö et mä olen edes kuvitellut niitä sun kirjoittamiksi ja ennen kaikkea mulle://
Mutta en mä sitä ensimmäistä viestiä olisi lähettänyt jos mä en olisi ollut todella aidosti ihastunut sinuun ja ihan vaan siksi että et vaan luule että mä oisin sua kohtaan jotenkin epäystävällinen -ihan totta.
No, ei tää ollutkaan mulle, mutta tuli taas tilaisuus sanoa joku jollekin joka ei ole kukaan ja mikään ei selviä. - väli utelu
. kirjoitti:
Siksi, että luulin tunnistaneeni sinut täältä, joka ei sitten ilmeisesti pitänyt paikkaansa. No, muutamista ihanista teksteistä päätellen ajattelin, että on viisaampaa että en anna sinun enää yhtään enempää jatkaa siinä kirjoittelussa, sillä emmehän tunteneet toisiamme ja vaikka suojelin itseäni, ajattelin myös sinun parastasi.
Tarkemmin kun ajattelen nyt niin miten mä olen voinut olla niin pöllö et mä olen edes kuvitellut niitä sun kirjoittamiksi ja ennen kaikkea mulle://
Mutta en mä sitä ensimmäistä viestiä olisi lähettänyt jos mä en olisi ollut todella aidosti ihastunut sinuun ja ihan vaan siksi että et vaan luule että mä oisin sua kohtaan jotenkin epäystävällinen -ihan totta.
No, ei tää ollutkaan mulle, mutta tuli taas tilaisuus sanoa joku jollekin joka ei ole kukaan ja mikään ei selviä.Mistä viesteistä luulit tunnistaneesi hänet? Ehkä se olinkin minä ;)
- .
väli utelu kirjoitti:
Mistä viesteistä luulit tunnistaneesi hänet? Ehkä se olinkin minä ;)
No taatusti tunnistettavasta viestistä. Voisi mennä jopa oikeudessa jos se olisi suopealla päällä ja minä riittävän säälittävä. :-)
- väli utelu
. kirjoitti:
No taatusti tunnistettavasta viestistä. Voisi mennä jopa oikeudessa jos se olisi suopealla päällä ja minä riittävän säälittävä. :-)
Niin eli mikä viesti? Täällä aika moni kuvittelee saavansa viestejä "häneltä" ja "sulta" ja "multa" ja "kulta" jne....
- -
väli utelu kirjoitti:
Niin eli mikä viesti? Täällä aika moni kuvittelee saavansa viestejä "häneltä" ja "sulta" ja "multa" ja "kulta" jne....
Kyllä sä tietäisit :)
- ed.
- kirjoitti:
Kyllä sä tietäisit :)
joo mutta mitä tarkoitat itsesi suojelemisella ?
- Ei ole,
sanat kuolivat huulilleni jo kauan sitten, ei niillä ollut merkitystä hänelle, hän
osoitti sen selvästi.
Kenellekään ei pidä väkisin koettaa puhua. - heppoja
Sen vaan haluaisin sanoa, että tärkeä olet ja välitän, ihan sama mitä teet niin ne on omia valintojasi. Kuitenkin toivon vaan kaikkea parasta.
Osittain olen kyllä sanonutkin, mutta voisin sanoa tällä hetkellä varsinkin. - Words:
Joo nimenomaan on sanoja, mut ei kysymyksiä hänelle.
E-posti, sms eikä puhelin ei tuu kysymykseen, vain facetoface.
Joskus saan sanottua, sitä en epäile yhtään, ja itestä se on ihan kiinni, mitään vastaantuloa ei tarvita, koska eihän hän voi tietää, että sanoja on.
Mut sen voin sanoa, että joku vois tykätäkin niistä, mutta ei kaikki ja se onkin just se kynnys, kun ei tiedä, muuta estettä ei ole. - M-tyttönen
Anteeksi! Rakastan Sua! Toivon että olisimme yhdessä koko loppu elämämme
- sanani hänelle<3
Mä rakastan sua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050