Hääpuku

12a09

Olen tässä katsellut jo hääpukuja vaikka hääpäivääni on vielä paljon aikaa. Kuinka aikasin te muut aloitte katsomaan omaa pukuanne ja koska sen ostitte? Olen löytänyt unelmieni puvun mutta en uskalla sitä vielä hankkia jos vaikka satun lihoamaan tai tulen raskaaksi.

6

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlewjrl32h5t

Minä näin joskus sellaisen turkoosinvärisen.... ihmettelin että onko tuostakin tytöstä kasvanut noin kaunotar... valkoinen ja turkoosi vois olla.

• Rouva vm2010

mää ostin 11 kk aikaisemmin. itse asias kapenin ihan huomaamatta pari -kolme senttiä et puku oli jopa viel ihanampi päällä. toiseksi ei pidä lihota. syö oikein ja liikkuu riittävästi, pysyy kuosissa. pukuni mahtuu mulle päälle vieläkin vaikka häistä reilu vuosi. lycka till

• Morsian 3/2012

No, minä ainakin olen haaveillut hääpukujuttuja jo 10 vuotta (n.15-vuotiaasta alkaen), ja toisinaan (ehkä kerran vuodessa?) surffaillut netissä haaveilemassa että minkähänlaisen hääpuvun sitä laittaisi jos joskus naimisiin pääsee... :D

Nyt häihin on reilu puoli vuotta aikaa, ja puku on tilattu pari viikkoa sitten. Aktiivisesti aloin pukua katselemaan ja etsimään heti kihlauksen jälkeen, eli vuosi ennen häitä!

Toukokuussa kävin yhdessä hääpukuliikkeessä huvikseni kiertelemässä, ja myyjä sanoi, että vaikka on vasta 5/2011, niin osa puvuista oli jo vuokrattu syksylle 2012!!! Eli aikaisin kannattaa olla asialla jos unelmiensa puvun haluaa varmistaa!

Lihomisesta ja laihtumisesta ei kannata huolehtia, pukua voi aina muokata ennen häitä vaikka ihan ompelijalla! Auttaisi varmasti ottaa myös selkänyöritys pukuun, sillä voi melko paljon säädellä puvun kokoa, pieni painonvaihtelu ei mitään haittaa nyöripuvussa!

• 12a09

Okei, mulla on häät vasta kesällä 2014. Itsekin olen ajatellut että ehkä vuotta aiemmin sitten voi jo alkaa tosissaan katselee ja ostaa. Nyt käyn päivittäin katsomassa pukuja netistä. Hieman ehkä outoa mutta olen myös haaveillut häistä ja puvusta jo pienestä tytöstä lähtien. Voi olla kyllä myös että maku ehtii muuttua vielä monta kertaa ennen hääpäivää.
      Se on kyllä totta että nyöripuku antaa pientä pelivaraa.

• Lyhyt mekko
    • 12a09

Maggie Sotterolla on ainakin muutamia lyhyitä mekkoja. Ovat olleet mielestäni tosi kauniita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      153
      2875
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      281
      2566
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      39
      1584
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1222
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1085
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1009
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      322
      957
    Aihe