Hääpuku

12a09

Olen tässä katsellut jo hääpukuja vaikka hääpäivääni on vielä paljon aikaa. Kuinka aikasin te muut aloitte katsomaan omaa pukuanne ja koska sen ostitte? Olen löytänyt unelmieni puvun mutta en uskalla sitä vielä hankkia jos vaikka satun lihoamaan tai tulen raskaaksi.

6

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlewjrl32h5t

Minä näin joskus sellaisen turkoosinvärisen.... ihmettelin että onko tuostakin tytöstä kasvanut noin kaunotar... valkoinen ja turkoosi vois olla.

• Rouva vm2010

mää ostin 11 kk aikaisemmin. itse asias kapenin ihan huomaamatta pari -kolme senttiä et puku oli jopa viel ihanampi päällä. toiseksi ei pidä lihota. syö oikein ja liikkuu riittävästi, pysyy kuosissa. pukuni mahtuu mulle päälle vieläkin vaikka häistä reilu vuosi. lycka till

• Morsian 3/2012

No, minä ainakin olen haaveillut hääpukujuttuja jo 10 vuotta (n.15-vuotiaasta alkaen), ja toisinaan (ehkä kerran vuodessa?) surffaillut netissä haaveilemassa että minkähänlaisen hääpuvun sitä laittaisi jos joskus naimisiin pääsee... :D

Nyt häihin on reilu puoli vuotta aikaa, ja puku on tilattu pari viikkoa sitten. Aktiivisesti aloin pukua katselemaan ja etsimään heti kihlauksen jälkeen, eli vuosi ennen häitä!

Toukokuussa kävin yhdessä hääpukuliikkeessä huvikseni kiertelemässä, ja myyjä sanoi, että vaikka on vasta 5/2011, niin osa puvuista oli jo vuokrattu syksylle 2012!!! Eli aikaisin kannattaa olla asialla jos unelmiensa puvun haluaa varmistaa!

Lihomisesta ja laihtumisesta ei kannata huolehtia, pukua voi aina muokata ennen häitä vaikka ihan ompelijalla! Auttaisi varmasti ottaa myös selkänyöritys pukuun, sillä voi melko paljon säädellä puvun kokoa, pieni painonvaihtelu ei mitään haittaa nyöripuvussa!

• 12a09

Okei, mulla on häät vasta kesällä 2014. Itsekin olen ajatellut että ehkä vuotta aiemmin sitten voi jo alkaa tosissaan katselee ja ostaa. Nyt käyn päivittäin katsomassa pukuja netistä. Hieman ehkä outoa mutta olen myös haaveillut häistä ja puvusta jo pienestä tytöstä lähtien. Voi olla kyllä myös että maku ehtii muuttua vielä monta kertaa ennen hääpäivää.
      Se on kyllä totta että nyöripuku antaa pientä pelivaraa.

• Lyhyt mekko

Itsellä häät ensi kesänä ja olen aloittanut katselun. Haluaisin lyhyen puvun, joten etsintä saattaa hieman kestää... Tässä blogikirjoituksessa oli sen tyylisiä kuvia, mitä olin puvukseni ajatellut :)

http://eatsitlaugh.blogspot.com/2011/07/vaaleita-unelmia-kaukaa-tulevaisuudesta.html

• 12a09

Maggie Sotterolla on ainakin muutamia lyhyitä mekkoja. Ovat olleet mielestäni tosi kauniita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe