Hääpuku

12a09

Olen tässä katsellut jo hääpukuja vaikka hääpäivääni on vielä paljon aikaa. Kuinka aikasin te muut aloitte katsomaan omaa pukuanne ja koska sen ostitte? Olen löytänyt unelmieni puvun mutta en uskalla sitä vielä hankkia jos vaikka satun lihoamaan tai tulen raskaaksi.

6

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlewjrl32h5t

Minä näin joskus sellaisen turkoosinvärisen.... ihmettelin että onko tuostakin tytöstä kasvanut noin kaunotar... valkoinen ja turkoosi vois olla.

• Rouva vm2010

mää ostin 11 kk aikaisemmin. itse asias kapenin ihan huomaamatta pari -kolme senttiä et puku oli jopa viel ihanampi päällä. toiseksi ei pidä lihota. syö oikein ja liikkuu riittävästi, pysyy kuosissa. pukuni mahtuu mulle päälle vieläkin vaikka häistä reilu vuosi. lycka till

• Morsian 3/2012

No, minä ainakin olen haaveillut hääpukujuttuja jo 10 vuotta (n.15-vuotiaasta alkaen), ja toisinaan (ehkä kerran vuodessa?) surffaillut netissä haaveilemassa että minkähänlaisen hääpuvun sitä laittaisi jos joskus naimisiin pääsee... :D

Nyt häihin on reilu puoli vuotta aikaa, ja puku on tilattu pari viikkoa sitten. Aktiivisesti aloin pukua katselemaan ja etsimään heti kihlauksen jälkeen, eli vuosi ennen häitä!

Toukokuussa kävin yhdessä hääpukuliikkeessä huvikseni kiertelemässä, ja myyjä sanoi, että vaikka on vasta 5/2011, niin osa puvuista oli jo vuokrattu syksylle 2012!!! Eli aikaisin kannattaa olla asialla jos unelmiensa puvun haluaa varmistaa!

Lihomisesta ja laihtumisesta ei kannata huolehtia, pukua voi aina muokata ennen häitä vaikka ihan ompelijalla! Auttaisi varmasti ottaa myös selkänyöritys pukuun, sillä voi melko paljon säädellä puvun kokoa, pieni painonvaihtelu ei mitään haittaa nyöripuvussa!

• 12a09

Okei, mulla on häät vasta kesällä 2014. Itsekin olen ajatellut että ehkä vuotta aiemmin sitten voi jo alkaa tosissaan katselee ja ostaa. Nyt käyn päivittäin katsomassa pukuja netistä. Hieman ehkä outoa mutta olen myös haaveillut häistä ja puvusta jo pienestä tytöstä lähtien. Voi olla kyllä myös että maku ehtii muuttua vielä monta kertaa ennen hääpäivää.
      Se on kyllä totta että nyöripuku antaa pientä pelivaraa.

• Lyhyt mekko
    • 12a09

Maggie Sotterolla on ainakin muutamia lyhyitä mekkoja. Ovat olleet mielestäni tosi kauniita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2453
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1733
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1024
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1012
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      972
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      735
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe