Hääpuku

12a09

Olen tässä katsellut jo hääpukuja vaikka hääpäivääni on vielä paljon aikaa. Kuinka aikasin te muut aloitte katsomaan omaa pukuanne ja koska sen ostitte? Olen löytänyt unelmieni puvun mutta en uskalla sitä vielä hankkia jos vaikka satun lihoamaan tai tulen raskaaksi.

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlewjrl32h5t

Minä näin joskus sellaisen turkoosinvärisen.... ihmettelin että onko tuostakin tytöstä kasvanut noin kaunotar... valkoinen ja turkoosi vois olla.

• Rouva vm2010

mää ostin 11 kk aikaisemmin. itse asias kapenin ihan huomaamatta pari -kolme senttiä et puku oli jopa viel ihanampi päällä. toiseksi ei pidä lihota. syö oikein ja liikkuu riittävästi, pysyy kuosissa. pukuni mahtuu mulle päälle vieläkin vaikka häistä reilu vuosi. lycka till

• Morsian 3/2012

No, minä ainakin olen haaveillut hääpukujuttuja jo 10 vuotta (n.15-vuotiaasta alkaen), ja toisinaan (ehkä kerran vuodessa?) surffaillut netissä haaveilemassa että minkähänlaisen hääpuvun sitä laittaisi jos joskus naimisiin pääsee... :D

Nyt häihin on reilu puoli vuotta aikaa, ja puku on tilattu pari viikkoa sitten. Aktiivisesti aloin pukua katselemaan ja etsimään heti kihlauksen jälkeen, eli vuosi ennen häitä!

Toukokuussa kävin yhdessä hääpukuliikkeessä huvikseni kiertelemässä, ja myyjä sanoi, että vaikka on vasta 5/2011, niin osa puvuista oli jo vuokrattu syksylle 2012!!! Eli aikaisin kannattaa olla asialla jos unelmiensa puvun haluaa varmistaa!

Lihomisesta ja laihtumisesta ei kannata huolehtia, pukua voi aina muokata ennen häitä vaikka ihan ompelijalla! Auttaisi varmasti ottaa myös selkänyöritys pukuun, sillä voi melko paljon säädellä puvun kokoa, pieni painonvaihtelu ei mitään haittaa nyöripuvussa!

• 12a09

Okei, mulla on häät vasta kesällä 2014. Itsekin olen ajatellut että ehkä vuotta aiemmin sitten voi jo alkaa tosissaan katselee ja ostaa. Nyt käyn päivittäin katsomassa pukuja netistä. Hieman ehkä outoa mutta olen myös haaveillut häistä ja puvusta jo pienestä tytöstä lähtien. Voi olla kyllä myös että maku ehtii muuttua vielä monta kertaa ennen hääpäivää.
      Se on kyllä totta että nyöripuku antaa pientä pelivaraa.

• Lyhyt mekko
    • 12a09

Maggie Sotterolla on ainakin muutamia lyhyitä mekkoja. Ovat olleet mielestäni tosi kauniita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      87
      3291
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      143
      2878
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      194
      2860
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      219
      2444
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      130
      1873
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      201
      1763
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      46
      1715
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1249
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1085
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      196
      1066
    Aihe