Hääpuku

12a09

Olen tässä katsellut jo hääpukuja vaikka hääpäivääni on vielä paljon aikaa. Kuinka aikasin te muut aloitte katsomaan omaa pukuanne ja koska sen ostitte? Olen löytänyt unelmieni puvun mutta en uskalla sitä vielä hankkia jos vaikka satun lihoamaan tai tulen raskaaksi.

6

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlewjrl32h5t

      Minä näin joskus sellaisen turkoosinvärisen.... ihmettelin että onko tuostakin tytöstä kasvanut noin kaunotar... valkoinen ja turkoosi vois olla.

    • Rouva vm2010

      mää ostin 11 kk aikaisemmin. itse asias kapenin ihan huomaamatta pari -kolme senttiä et puku oli jopa viel ihanampi päällä. toiseksi ei pidä lihota. syö oikein ja liikkuu riittävästi, pysyy kuosissa. pukuni mahtuu mulle päälle vieläkin vaikka häistä reilu vuosi. lycka till

    • Morsian 3/2012

      No, minä ainakin olen haaveillut hääpukujuttuja jo 10 vuotta (n.15-vuotiaasta alkaen), ja toisinaan (ehkä kerran vuodessa?) surffaillut netissä haaveilemassa että minkähänlaisen hääpuvun sitä laittaisi jos joskus naimisiin pääsee... :D

      Nyt häihin on reilu puoli vuotta aikaa, ja puku on tilattu pari viikkoa sitten. Aktiivisesti aloin pukua katselemaan ja etsimään heti kihlauksen jälkeen, eli vuosi ennen häitä!

      Toukokuussa kävin yhdessä hääpukuliikkeessä huvikseni kiertelemässä, ja myyjä sanoi, että vaikka on vasta 5/2011, niin osa puvuista oli jo vuokrattu syksylle 2012!!! Eli aikaisin kannattaa olla asialla jos unelmiensa puvun haluaa varmistaa!

      Lihomisesta ja laihtumisesta ei kannata huolehtia, pukua voi aina muokata ennen häitä vaikka ihan ompelijalla! Auttaisi varmasti ottaa myös selkänyöritys pukuun, sillä voi melko paljon säädellä puvun kokoa, pieni painonvaihtelu ei mitään haittaa nyöripuvussa!

    • 12a09

      Okei, mulla on häät vasta kesällä 2014. Itsekin olen ajatellut että ehkä vuotta aiemmin sitten voi jo alkaa tosissaan katselee ja ostaa. Nyt käyn päivittäin katsomassa pukuja netistä. Hieman ehkä outoa mutta olen myös haaveillut häistä ja puvusta jo pienestä tytöstä lähtien. Voi olla kyllä myös että maku ehtii muuttua vielä monta kertaa ennen hääpäivää.
      Se on kyllä totta että nyöripuku antaa pientä pelivaraa.

    • Lyhyt mekko
    • 12a09

      Maggie Sotterolla on ainakin muutamia lyhyitä mekkoja. Ovat olleet mielestäni tosi kauniita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe