Oukki doukki

jees poks

moikataan kun tavataan!

8

1619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdään!

se me ...

• ...

Meillä päin oli riimi "jees poks, pallinaama". Mitä lie tarkoittanut ?
      Joskus kauan sitten, ennen tietokoneita kun kakarat vietti aikansa ulkona, eikä läppäreillä.

Mut pointti oli, että Moikataan vaan :)

• jees poks

Jep, mutta ei sen enempää.

• Miksipä

ei enempää? Entä jos oikein kovasti haluaa?

• ViisitähtineN

...toivottavasti.

• noup,njet,no,,,,

Juu, ei moikata. Hupasaa tuo moikkaaminen. Joskus yhdessä paikassa ollessani "töissä" tuli entinen koulukaveri noin 30 vuoden takaa sinne. En tunnistanut, mutt hän tunnisti mut kun olin selkä häneen päin ;). Hirveen kuulustelun piti mun tekemisistä vaikka ei oltu ku vuoden samalla luokalla ja eikä oltu nähty sen jälkeen ollenkaan. Jälkeenpäin ihmettelin ett mistä se mut oikeen tunnisti. Mun selästäkö vai perseestäkö ;D. Pari vuota myöhemmin sama ämmä käänsi päänsä kun sattui mun kanssa yhteen markettiin yhtäaikaa. Ei vissiin tunnistanut tai oli jäänyt silmälasit kotia :D :D :D. Eli moikataan jos satutaan sille päälle tai halutaan hyötyä toisesta jotenkin :D :D :D

• xxxx=nainen

juu meillä päin oli kans tuo jees poks.... ja tuli heti mieleen tuo jatko pallinaama
      ennenkuin kerkesin lukea viestiketjua ja sieltähän se poksahti.....
      tänään on ollut tosi h******** kuuma päivä tänään töissä työpistessä 28c loppupäivästä ollu ihan veto veks kuten nykki tuntuu ettei osaa oikein kirijoottaakkaan enää täytyy yrittää mennä aikaisemmin nukkuun kun eilen mut ei ny ihan vielä kun huomenna en ehi varmaan olllenkaan tänne töiden jälkeen kun täytyy suunnistaa erääseen kauppakeskukseen..........terassillekin sinne.......ja sitten varmaankin illemmalla "kotikonnuille"...........

• Anonyymi

Jaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe