Minulle on normaalia elämää, voi olla poikki joku farkku polvesta, mmutta on jameksia, ei mitään meksilosaisia ...
Oma tyyli on sellainen.... kai sitten en tiedä... tai sitten joo tee-paita ja härkärodeo-bootsit tietysti aina....
Olenko huonon näköinen.
Osaakohan tytöt kertoa....
6
148
Vastaukset
- neuvoja87789
ensinnäkin tosta sun tekstistä ei saanu mitään helvetin selkoa!!
- Neppari_Tyttö
Saako saman suomeksi?? Kiitos
- aeaeaeeae
en älynny . :D mut bootsit pojilla ei oo hyväjuttu
- ????????
Jep, en mäkään tajunnu sanaakaan....!
- HU000H
OLET ZIIZ NIIQ NII HUONON NÄKÖNEN!!!!! LAITA LÖKÖTTÄVÄT PILLIT JALKAA JA DC PAITA JA JOKU CÄPPI JA SKEITTIKENGÄT saatana NII VOIS JOKU SUTKI HUOLIA :=)
- 13 vuotias
Laita tiukat pillifarkut jossa ei ole takataskuja ja muodot näkyy hyvin(pimpsa, perze) ja joku muodikas "baseball"-takki päälle ja tuu näyttää mulle sun persettä(13v ja muna 15cm)!!
Sitte otat mukaan bikinit ja annat mun haistella sun farkkuja ja ne taskuttomat farkut on ihan sairaan seksikkäät! perse on niin hyvän näkönen niis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770