Kuinka tarkasti noudatat nopeusrajoituksia? Minä ajelen yleensä karvanverran yli sallitun nopeuden, mutta usein ei tule seurattua ajonopeutta, kun keskittyy enemmän muuhun liikenteeseen.
Joskus kun kuuntelee taas hyvää musiikkia, niin ajonopeus saattaa olla paljon alle sallitun.
Kuinka muilla ajonopeudet ja mikä siihen vaikuttaa?
Reipasta ajelua
4
<50
Vastaukset
- ipkissa
Tyhjällä tiellä ja hyvällä kelillä, myönnän, lipsahtaa joskus reippaastikin yli. Hyvä auto alla niin ei sitä vauhtia huomaa.
Ajoittain raskasta kaasujalkaa lukuunottamatta olen kyllä ihan maltillinen kuski. Jos navigaattori on päällä, se varoittaa 5km ylityksestä. Sillä tavalla olen tottunut pitämään nopeuden aika tarkkaan rajoituksen mukaisena silloinkin kun en navigaattoria käytä.
- ...
Yritetään.
Kyllähän sitä perusrehellinen ja lainkuuliainen kansalainen koittaa noudattaa nopeusrajoituksiakin. Kortti ja auto ollut reilut kolkyt vuotta ja laskelmien mukaan, kerran kymmenessä vuodessa on ylinopeussakot saatu.
Mua ärsyttää älyttömästi nopeusrajoitukset. Hitto, joskus valoisana kesäyönä leveällä, tyhjällä, leveällä pikitiellä kahdeksaa kymppiä körötellessä tuntee itsensä ääliöksi. Keli, tie, olosuhteet, auto, aivan hyvin voisi ajaa kolmatta sataa.
Tietty muutos ajamisessa on kuitenkin iän myöten tapahtunut. Aiemmin nautiskeli ajamisesta enenpi ja tuli joskus testailua nopeuksiakin. Nykyään mennyt enenpi pappa-tyyliseksi köröttelyksi, vaikka alla onkin arjalainen muskeliauto. Tossa muuten sellanen juttu, kun tietää, että kyllä lähtee, sitä ei tosiaankaan ole tapana esitellä, voimaa käytetään vain tarvittaessa.
=DW= - Kizmir
No kyllä yleensä yritystä ainakin on noudattaa rajoituksia, vaikkakin joskus vähän lipsahteleekin. Nimenomaan yleensä silloin voi vähän lipsua, kun ajelee yksin, ei ole muita autoja, kuiva hyvä tie, niin välillä antaa palaa vaan. Ei nyt mitään älyttömyyksiä, mutta se 80 körryyttely voi ollakin välillä 100-120. Joskus. Riippuu myös fiiliksestä. Mutta jos kyydissä on ihan kuka tahansa, niin silloin nopeus on rajoitusten mukaan.
Viime syksynä tuli elämäni ensimmäinen pikavoitto. 40 alue, ja vauhti kuulemma 52. Oli pudotettu kuukausi aikaisemmin 60 -> 40. Enkä kyllä ollut ainoa joka sitä ei ollut huomannut. Ja aivan älyttömässä kohdassa, keskellä ei mitään, on nyt pikkupätkä 40. No, sillä kohtaa ei tule toisia sakkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780