Eli siis tytöt; miten poistatte alapään karvoituksen ? Ja entä kun karvoja ei ole vaan kummulla, vaan "sisemmällä" katsoessa persereijän ja pimpin väliä, miten ne saa pois siististi ? Oon kyllä vasta 13v., eikä mulla oo poikaystävää eikä mitää tällästä, mut itseäni karvat haittaavat. Help !
Alapään karvat...
7
287
Vastaukset
- 8+1
Mitä jos ajaisit ne pois? Ja ennen kuin kysyt jatkokysymyksen, niin ihan vain selvennyksenä: saatko pyllysi pyyhittyä kun käyt paskalla? Siis oletko fyysisesti kykenevä koskemaan sinne "sisemmälle", vai oletko kenties amputaatiopotilas tai muuten esteinen?
- help me please
Saan saan, ei ongelmaa ! Sheivaamalla tulee punaisia näppyjä ym.
- help me please
Ai ketään ei kiinnosta ? APUA.
- 95
mä ainakin käytän peiliä apuna ja käytän partavaahtoa apuna kun sheivaan sieltä koska kuivana on vähän paha ja suihkussa on aina ahdasta. Ja joskus käytän venus-bikinirajatuotteita ja käytön jälkeen rasvaan aina alapään miedolla, hajustamattomalla rasvalla, mutta en koske häpyhuuliin, enkä mihinkään missä on limakalvoja, koska ne saattavat ärsyyntyä helposti.
- mclfe
Ihan höylällä vetelen kokonaan posliiniks : D
- help me please
kiitti, 95. mclfe, kuivana vai suihkun yhteydessä ?
- 95
harvoin kuivana ilman mitään voiteita yms, yleensä suihkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780