WC pöntön tuuletin

pöntöx

Moro!
Meillä on noin 20 vuotta sitten rakennettu talo, jossa on Arabian wc-istuimet.Niissä on tosi hyvä systeemi, nimittäin tuuletin siellä juuressa.Ainoa vaan on se, että toinen tuuletin vetelee viimeisiään.Onko tietoa mistä voisi saada moottorin? Tai koko tuulettimen..En haluaisi vaihtaa uusia istuimia, koska niissä moista härveliä tuskin on.

9

1086

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ? ? ?+

Varmaan valmistajalta kannattaa kysellä?

• alkup.

Jepulis.Kyselin jo, eikä heillä ole varaosia valitettavasti.Jos jollain lukijalla olisi vaikka komeron perällä ylimääräisenä?

• apuja?

Kysele rakentajapörssin kautta (rakentaja.fi). Voi kyllä olla kellään ei ole ylimääräsiä osia koska 20 vuotta on aika vähän vessanpöntön iäksi.

• ariosa

Eikä tuo malli ole kauhean yleinen. Olen 15v ollut alalla ja kerran nähnyt kyseisen pöntön :D
        Millainen tuuletin on? Pystyisikö sitä korvaamaan ei-alkuperäisellä?

• vara osa?

Ei ole tosiaan yleinen pytty, en oo nähny koskaan! Veikkaisin siihen sopivan tuuletin mitä esim. tietokoneissa käytetään?
      Ja niitä löytyy elektroniikkaliikkeistä. Purat sen ja katsot?

• kari789

Ei tosiaankaan ole tavallinen tuollainen tuulettava pytty. Olen kerran tavannut henkilön, jolla oli sellainen ja hän oli siihen tosi tyytyväinen. Sanoi, että vessassa ei haissut koskaan.

Jostain syystä hyvät ratkaisut eivät aina yleisty. Markkinoilla oli aikoinaan, ehkä 20 v sitten, puolalainen tiskari, joka maksoi puolet siitä mitä muut. Pesun päätyttyä se avasi luukkunsa raolleen, jolloin tiskit kuivuivat. Kaverini osti sellaisen ja oli tosi tyytyväinen. Miksi tätä ominaisuutta ei ole nykykoneissa. Ratkaisu olisi teknisesti hyvin yksinkertainen.

• luukku levällään

Nykyään ne tuo tiskarit taimaasta ja ne on aina luukku levällään.

• kartsa2

Minulla on kaksi kyseistä pönttöä joista toinen simahti, irroitin tuulettimen ja vein sähköliikkeeseen jossa korjasivat sen ja taas pelaa 20 vuotta.

• Anonyymi

wc tuuletin, hotellihuoneen tuuletin moro

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe