Tämä on nyt ehkä vähän typerä kysymys, mutta jos heteromies ostaa mopsin niin pidetäänkö sitä vähän homona? Ihan oikeasti kiinnostaa, että miten lähinnä naispuoliset ihmiset tulkitsevat miestä joka on mopsin omistaja? Kaupunkiasuntoon kun ei isoa koiraa kannata hommata ja mopsit nyt vaan on niin pirun lutusia.
Ihan vakavissani tätä nyt kysyn koska en halua antaa vääriä signaaleja.
Kiitoksia vastauksista.
Erikoinen kysymys mopseista.
3
161
Vastaukset 3
- Onni 9v
Ei pidetä. Mopsit on kaikkien koiria ja siis tosi lutusia. 2 mopsia omistaneena voin tosiaan suositella. Ja jos olet sinkku hanki ihmeessä. Mies puoliset ystäväni ulkoiluttaessaan koiriani sanovat että mielellään lainaavat niitä sillä niiden kanssa liikkuessaan sai niin paljon huomiota. Kuka voi vastustaa ihania tuhinoita. Nyt omistan ranskiksen mikä on tosi jätkämäinen. Ranskis on myös ihana mutta ei niin lutunen mopsi.
- nammmna,
Höpöhöpö ei pidetä jos et vaan itse käyttäydy homosti :D Kyllä mulle tulee hymy huulille jos mies taluttelee pientä puudelia ja aika varmasti saat vaan enempi huomiota naisilta:) Että eikun onnea koiran hakintaan!
- Kaikkeesitä
Kiitos vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551