Lääkäriin vai ei?

7394716

Eli siis tämä tautini alkoi kolme päivää sitten ja siinä oli ihan normaalit flunssan/kuumeen oireet (jonka takia pistin tälle alueelle) eli juuri kaikkea lihassärkyä, päänsärkyä, lämpöä, pahaa oloa ja väsymystä jne, mutta toisena päivänä kaikki tämä vain paheni ja lopulta kuumekin nousi korkeaksi (38-39?) poikaystäväkin sanoi että suorastaan hehkun lämpöä. No nyt kolmantena päivänä heräsin aamuyöllä kamalaan oloon ja juoksin oksentamaan -> pyörryin, joka tosin saattoi johtua siitä että hyppäsin suoraan ylös sängystä liikkelle.

Oksensin ensin pesuvadillisen aivan täyteen sitten menin toiseen huoneeseen lepäämään jossa oksensin vielä lisää, tätä jatkui varmaan 4 tuntia kun en voinut oikein levätä yhtään kun yrjöä tuli nenästäkin aivan kokoajan eikä edes vesi pysynyt sisällä. No sitten kun se helpotti pystyin nukkumaan vähän mutta heräsin aamulla kun oksensin verta, siis ihan puhdasta verta pari kertaa. Tämän jälkeen olen vain maannut sängyssäni lepäämässä eikä ole ollut sen pahempi olo vaikka kuume tuntuu nousseen hieman lisää, en siis omista mittaria. Tosin vatsaan koskee aivan helvetisti että tämänkin tekstin kirjoittaminen tekee vaikeaa ja se on syy miksen saa untakaan.

Tiedän että veren oksentaminen on merkki jostain että pitäisi mennä lääkäriin, mutta en haluaisi kuulla että kärsin jostain vakavemmastakin.

1

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa_mennä

Lääkäriin ja välittömästi jos kerran verta oksensit.

koska parille tutuilleni jotka ovat oksentaneet verta, on käynyt huonosti kun hakeutuivat liian myöhään lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe