Kauppatorin lokkivahti

lebetyessss

25

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lezbo.

Mistä niin päättelit? Lyhyistä hiusista, tyylistä? Monet heterotkin suosivat superlyhyttä kampausta. Ja tuskin olet nähnyt häntä arkivaatteissa.

Ja mitä väliä sillä ylipäänsä on, onko hän hetero vai lesbo? Vai haluaisitko hänen olevan nimenomaan lesbo? Olisihan se kieltämättä suloista nähdä noin hyvännäköinen tyttö toisen tytön kainalossa.

• 12+11

hyvännäköinen? kröhöm...

• We Carry

En ole kyllä eläessäni nähnyt noin butchia heteroa. Ja täytyy sanoa, että se ei ehkä ole juuri vain se hiusten pituus, mikä saa ton henkilön näyttämään lesbolta.

• albatrossi2
        12+11 kirjoitti:

hyvännäköinen? kröhöm...

Epäasiallista alkaa inttämään, kun joku mainitsee toisen mielestään hyvännäköiseksi

• 9+1

Hei toi ei ole kauheen asiallista, toi ihminen ei ole mikään julkisuuden henkilö. Mä olen nähnyt ton ihmisen, mut enpä kerro teille mitä silloin näin, lällällää.

• No nam

No voi olla että hän ei tykkää et hänen kuva on lätkässy tänne, toisaalta julkinen kuva kun on suostunut kuvattavaksi lehteen!

Ottaisin! Söpö poikkis;)
      Kuvan ilme samanlainen kuin l-koodin Shanella kuvissa

• uuupss

miestä tiet vaik ois ite kuvan pistäny jakoon tänne ?

• Silli-Lilli

Selkee lesbo se on, kuka muu kuin lesbo viihtyisi päivästä toiseen siellä silakan hajussa ;D

• Mutta mulle ei:D

:DDD Vitsinä perkuleen hyvä! :DDD

Mutta jollekkin meni varmaan herneenpalko nenään.... ;)

Naurattaa sekin jos olis mun tyttis ja joku kysyis mitä mun tyttöystävä duunaa työks?
        *Se on lokkivahti!* :DDD

Ei sillä että siinä mitään vikaa, työ kun työ!Mua vaan nyt naurattaa, oli niin hitsin hyvä flaksikin eilen illalla....menee niin putkeen tää kesä.Taidankin lähtee tsiikailee lokkeja ja lipasee jääbelöö:)

• lokinkakka
        Mutta mulle ei:D kirjoitti:

:DDD Vitsinä perkuleen hyvä! :DDD

Mutta jollekkin meni varmaan herneenpalko nenään.... ;)

Naurattaa sekin jos olis mun tyttis ja joku kysyis mitä mun tyttöystävä duunaa työks?
        *Se on lokkivahti!* :DDD

Ei sillä että siinä mitään vikaa, työ kun työ!Mua vaan nyt naurattaa, oli niin hitsin hyvä flaksikin eilen illalla....menee niin putkeen tää kesä.Taidankin lähtee tsiikailee lokkeja ja lipasee jääbelöö:)

samaa nauranut : DDDD mä sanosin mielumin olevani vaikka vaikka vaikka järjestyksenvalvoja tjn ja ottasin ritolat jos alkas enmpi kyseleen,tsorppa vaan.

• Or__ki__de__a
        lokinkakka kirjoitti:

samaa nauranut : DDDD mä sanosin mielumin olevani vaikka vaikka vaikka järjestyksenvalvoja tjn ja ottasin ritolat jos alkas enmpi kyseleen,tsorppa vaan.

Ajattelen, että jokainen työ ansaitsee tulla tehdyksi. :)

• BISSEYTYS

Lesboissa ihmetyttää tämä, miksi ne on aina niin miehen näköisiä? Toltakaan puutu kuin munat. Missä on kaikki naisen näköiset lesbot joita ei riivaa ylipaino, (se on se toinen ikuinen ongelma)?

• dingdong8

kolmas ongelma mielenterveys neljäs ongelma alkoholismi .

• tussautus

Erittäin monet tuollaiset poikkikset ovat myös bissejä. Jotkut tuollaiset poikkikset eivät edes määrittele itseään lesboksi tai bisseksi.
        Joten miksi tuollainen yleistys jälleen kerran?

• tzingtzing89

Hahah hyvä kysymys jota ihmettelen itsekin. Itse kun olen ihan naisellinen hyväkroppainen lesbo ja mietin missä on kaikki minunkaltaiseni! :o Ei nyt liity keskustelun aiheeseen mitenkään mut tulinpahan sanomaan. Ja samaa mietin myös tuosta mielenterveysjutusta ja alkoholismista. Taidan olla aika harvinaisuus wohoo

• ...

Riippu mikä on ylipaino.. Onko se, että nainen on normaalipainoinen tarkoittaa, että on ylipainoinen ? Vai onko ylipaino 5kg, 15kg vai 100 kg liikaa ??

Ja noin muutenkin, ilmeisesti lepakon pitäisi olla nii-in täydellinen, muuten ei kelpaa ja jos löytyy itse neiti täydellisyys, niin sitten juostaan karkuun, kun ajatellaan, että se on liian täydellinen mulle eikä se voi olla todellista ? Ja hui, kun alkoi pelottaa, kun tuntuu liaan täydelliseltä ja eihän se voi olla lesbo, vai onko sittenkin ?

Ja misä löytyy naisen näköisiä ,ei viraissa juoksevia, lesbo (ei bi)naisia, jotka haluaisivat sitoutua ja olisivat tosissaan ???

• Ällölääääää

No jos se 5kg on ylimäärästä roikkuvaa läskiä, nii silloin on se 5kg ylipainoo, ei kauheen vaikeeta.

• ...
        Ällölääääää kirjoitti:

No jos se 5kg on ylimäärästä roikkuvaa läskiä, nii silloin on se 5kg ylipainoo, ei kauheen vaikeeta.

Eli siis kun 1 kg ylimääräistä, niin se on kauheen turn off...

• 6+19

Asiallisimmat naiset löytyy varmaan netistä baarien sijaan. Ei tietty välttämättä. Mua ei ainakaan saa baareista napattua ja mä olen ainakin tuo naisen näköinen ei vieraissa juokseva lesbo, joka on tosissaan. On meitä. :)

• 2+8

6 19: Kiva kuulla, et teitä asiallisia ja tosissaan olevia lesbo (ja bi) naisia on vielä vapaana. Baareista ei muakaan saa napattua, enkä oo vuosiin tavannut ketään, jonka olisin baarista halunnut napata... :) Ja tähän astiset nettideitti kokemuksetkin on ollut aika lailla pettymyksiä, totuus tulee aina ilmi...Mut pitää varmaan aktiivisemmin vaan seurata nettideittejä, jospa sieltä joskus joku löytyisi. :D

• pomminvarmasti

Jos toi ei ole lesbo, niin käännyn takasin heteroksi.

• bi tykkäis

Jos toi on lesbo, niin mä käännyn täyslesboksi.

• ---

Kato, ihminenhän se siinä! Niinku minä ja sinä, vau!

• 78896214569856635

Sulla on harvinaisen hyvät hoksottimet.

• N

Oli hän kyllä aika söötti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2610
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      342
      2233
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2052
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1916
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1648
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1182
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1169
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1030
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1015
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      982
    Aihe