olen 39 nainen ,yksi lapsi,2,5v.saatu ivf hoidoilla. hoitoja takana n. 8v.keskenmenoja usea..
kaikkki alkoi siitä että tykästyin aikanaan mieheeni,joka on 10v minua nuorempi. no.hän on oman elämänsä kulkija...ei elämästä stressaa, ei tee töitä tms. luulin aikanani että rakastan tätä miestä, ja saatiin ivf hoidoilla lapsi aikaan. rakastetaan tätä enempi kuin mitään. nyt kuitekin olen huomannut että mies elää eri maailmassa kuin minä. haluisin lisää lapsia,meillä 9 alkiota pakkasessa,mutten ikänä halua niitä tä miehen kanssa käyttää niin et hän eläs meiänkanssa... mitä tekisitte mun tilanteessa?vauvakuume kamala,rakas pien tytttö vieressä, ja mies jota en halua :( ja ikää takana...
hoidot huonossa suhteessa?
toivoa ei ooo
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944