Olen pitkään ollut kiinnostunut kyseisestä lajista ja olisi kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia niiden pitämisestä ja miten ne eroavat lajityypiltään mongolialaisesta gerbiilistä, muuten kun vain ulkonäöllisti.
Egyptin gerbiili
3
164
Vastaukset
- Gerbun omistaja
Tää tulee vähä myöhäs...Olen kuullut/lukeneut, että ne olisi kesympiä, kuin mongolian gerbiil. Ja ne on kuulemma erakoita, joten ei tuusitä kierrettä ostaa aina uutta kaveria.
- Gerbiileistä
Suomessa kun ei tiedettävästi ole koskaan ollutkaan egyptin gerbiileitä. Pääasiassa ovat siis perpalliduksia. Hieno nimitys tuo enemmän rahaa eläinkaupoille.. Onhan noita ollut japanilaisia tanssihiiriäkin, jotka paljastuivat sairaiksi kesyhiiriksi.
Kannattaa lukea tietoutta ennen, kuin sinne eläinkauppaan menee :) - gerbsuliili
mul on ollu 2 egyptin gerbiiliä ja ovat aika saman luonteisia kuin mongooliankin.
eivät ole erakkoja! mukavia ja hauskoja ovat mutta ehkä suomessa vähän hankalemmin saatavia. :) suosittelen gerbsuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668