Olen pitkään ollut kiinnostunut kyseisestä lajista ja olisi kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia niiden pitämisestä ja miten ne eroavat lajityypiltään mongolialaisesta gerbiilistä, muuten kun vain ulkonäöllisti.
Egyptin gerbiili
3
185
Vastaukset
- Gerbun omistaja
Tää tulee vähä myöhäs...Olen kuullut/lukeneut, että ne olisi kesympiä, kuin mongolian gerbiil. Ja ne on kuulemma erakoita, joten ei tuusitä kierrettä ostaa aina uutta kaveria.
- Gerbiileistä
Suomessa kun ei tiedettävästi ole koskaan ollutkaan egyptin gerbiileitä. Pääasiassa ovat siis perpalliduksia. Hieno nimitys tuo enemmän rahaa eläinkaupoille.. Onhan noita ollut japanilaisia tanssihiiriäkin, jotka paljastuivat sairaiksi kesyhiiriksi.
Kannattaa lukea tietoutta ennen, kuin sinne eläinkauppaan menee :) - gerbsuliili
mul on ollu 2 egyptin gerbiiliä ja ovat aika saman luonteisia kuin mongooliankin.
eivät ole erakkoja! mukavia ja hauskoja ovat mutta ehkä suomessa vähän hankalemmin saatavia. :) suosittelen gerbsuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069