Oon lähihoitaja, käynyt vanhustenhoidon koulutusohjelman ja töitä tehnyt vanhainkodissa reilut 3v. Pitäis saada jotain vaihtelua ja ajattelin jos sitä kävis tuon asiakaspalvelu ja tiedonhallinnan koulutusohjelman... Onko joku sen käynyt ja minkälaista työtä sillä on saanut? Onko paljon töitä tarjolla? ja onko ma-pe aamuvuoro työtä tarjolla? Turhaan käyn sen ja sit oon taas vanhainkodissa jos ei töitä löydy. Noi ma-pe 8-16 työt taitaa olla lähihoitajalla vaan kiven alla, paljon hakijoita.
Lh asiakaspalvelu ja tiedonhallinta
3
218
Vastaukset
- Yesda
Valmistuin kyseisestä koulutusohjelmasta joulukuussa 2009. Nyt olen terveysasemalla töissä, ma-pe 8-16 vuoroilla. Aiemmin olen tehnyt päivystyksessä kolmivuoroa osastonsihteerinä ja haluan takaisin, itselleni ei tuo päivätyö tunnu sopivan.
Osastonsihteerin työssäkin on päivätyötä. - näin minä
Jos päivävuoroja haluat,mene kotihoitoon tai ala keikkalaiseksi.Töitä riittää ja vuorot voit itse valita.
- L-
Valmistuin asiakaspalvelu ja tietohallinnan koulutusohjelmasta tänä keväänä. Töitä sain heti osastonsihteerin sijaisena kaupunginsairaalan vuodeosastolta ja päivätyötä teen 8-16.
Poliklinikoilla saattaa joskus joutua jäämään iltavuoroon, jos lääkäri pitää iltavastaanottoa. Päivystyksessä on 3-vuorotyö.
Kesällä on ainakin sijaisuuksia tarjolla, mutta sihteerien paikat on aika hyvin täytetty, vakipaikkoja harvemmin tarjolla. muina kuin loma-aikoina ehkä vähän hankalampi saada töitä. Mutta se on kyllä niinkin, että jos sihteeri sairastuu ja pitää saada sijainen ei oikeastaan saa mistään pätevää sijaista. Täällä on ainakin niin, että jos ei sijaista saada, niin tehdään kiireelliset toisenkin sihteerin työt, oman työn ohessa, eikä saa lisäkorvausta. Itse en saanut pidempi aikaista sijaisuutta enää syksyllä, niin meen tekemään ainakin loppu vuodeksi hoitajan työtä.
Tavoitteena ois saada työ, jossa ei tarvis valita hoitajan ja sihteerin töiden väliltä vaan sais tehdä kumpaakin, niin kuin koulutusohjelmassa alunperin on tarkoitus ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780