Olen toukokussa valmistunut opiskelija joka etsii hääpukua. Olen kokoa 50 ja 173cm pitkä. Pukuja on häettu mutta kaikki ovat olleet kalliita, pieniä tai muuten sitten pituudeltaan huonoja. Eli mistä siis saada puku?
Mistä hääpuku halvalla kookkaammalle neidolle?
6
392
Vastaukset
- morsianjoskusollut
Heissan!
Itse naimisiin mennessä olin sinun kokoasi ja sama ongelma oli mullakin ja ainoaksi vaihtoehdoksi jäi teettäminen. Kävin ostamassa kankaat ja morsiusliike ompeli kuvaston mukaisen puvun. Ja ihana tuli.
Suosittelen lämpimästi että teetät koska puvun pitää suurena päivänä olla just eikä melkeen sellanen kuin sinä haluat! Kuvastot käteen ja kangaskauppaan. Ja huom! teetä hyvissä ajoin.
Muistaakseni oma pukuni tuli maksamaan n. 500e - ompelijatarr
Voit myös teettää opiskelijalla (tulee paljon halvemmaksi mutta kuitenkin laatu on hyvää).
Olen turkulainen opiskelija ja tein jo viime vuonna 2 vanhojentanssipukua ja tänä vuonna siskoni hääpuvun, joten kokemusta löytyy vaikka ikää ei niinkään.
Ota yhteyttä jos kiinnostuit
[email protected] - JoelinaB
Hei,
minulla olisi myytävänä kermanvärinen hääpuku. Se on teetetty ja voisi olla tuota kokoluokkaa. Olen 172 cm pitkä. - La Maria's
Hei!
Me palvelemme mittatilaustuottein myös kookkaampia neitoja. Meillä on jo lukuisia tyytyväisiä asiakkaita.
Ystävällisin terveisin
La Maria's, http://www.lamarias.net - raisatin
Käy kurkkaamassa www.myday.fi, sillä oli plussamallisto. Itse en ole plussakokoa, mutta jäi mieleen tuo tuolta.
Hei.. kiitos kaikille vastauksista :) JoelinaB saako puvusta tietoja? jos se sinulla on vielä..
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin812381Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701388- 921242
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401172Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä551005- 47972