Syy

4-miehelle

miksi minä en ota yhteyttä on epävarmuus, en halua tungetella kenenkään elämään ja luulen ettet ollut kuitenkaan kovin kiinnostunut minusta. Siksi.

10

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smartdel

Ota yhteyttä. Olen oikeasti todella kiinnostunut etkä sä mitenkään tungettele vaan päinvastoin.

• 4-miehelle

Mutta kun mä en tiedä sitä.

• smartdel
        4-miehelle kirjoitti:

Mutta kun mä en tiedä sitä.

Rohkeasti vain.Laita vaan tulemaan.Miksi ajattelet ettei ole kiinnostusta?

• 4-miehelle
        smartdel kirjoitti:

Rohkeasti vain.Laita vaan tulemaan.Miksi ajattelet ettei ole kiinnostusta?

No ehkä käyttäytymisestä, mutta toisaalta on ollut kyllä päinvastaisiakin viestejä. En tiiä!

• smartdel
        4-miehelle kirjoitti:

No ehkä käyttäytymisestä, mutta toisaalta on ollut kyllä päinvastaisiakin viestejä. En tiiä!

Näitkö häntä tänään?Ei kannata tulkita käytöksen mukaan joskus on vain paha päivä.

• naiselle pks

Syy miksi minä en ota yhteyttä on se, etten halua tungetella. Olla se joka jää roikkumaan hihaan, kun toinen suuntaa katseensa milloin itään milloin länteen. Tiedän, että miehen kuuluu olla mies, mutta jos toinen haparoi koko ajan ja on lähdössä milloin minkäkin tuulen mukaan...

Joskus aikaisemmin painostin kai liikaakin tai sitten annoin sellaisen vaikutelman että painostin. S eon mun tapani sabotoida suhdetta. En tee sitä tahallaan, vaan paniikissa. Nyt ei jaksa enää viritellä mitään miinoja tai tehdä vastarintaa. Otan sen mitä annetaan. Välitän ja olen kiinnostunut, mutta olen oppinut jo odottamaan- katsomaan mitä tapahtuu seuraavaksi vai tapahtuuko mitään. Jos mitään ei anneta, sekin hyväksytään.

• 4-mies

Toivoisin sinun tungettelevan elämääni. Miksikö? Koska minä olen kiinnostunut sinusta. Siksi.

Mietihän nyt tarkemmin enkö osoittanut kiinnostusta muka?

• 4-miehelle

No tavallaan, joo ;) mutta ehkä joku skeptikko mussa sanoo muuta. En haluaisi kuitenkaan menettää sinua epäilyjeni takia jos olenkin väärässä. pakko varmaan ottaa se riski.

• 4-mies

Hienoa! :)

Miksiköhän ihmiset hyvin usein mielummin uskovat sitä skeptikkoa itsessään eivätkä sitä puolta joka tiedostaa varsin hyvin sen että toinen on kiinnostunut.

• 4-miehelle

Niimpä, ehkä se on helpompaa niin ei putoa niin korkealta. Toivotaan parasta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe