Asun melkein uudessa kerrostaloasunnossa Itä-Helsingissä ja tarkemmin sanottuna Vuosaaressa. Asunnon äänieristys on kelvoton, askelet kuuluvat, puhe, laulu, koirien haukunta, pierutkin.
Lisäksi asunnossani on sietämättömän kuuma vaikka tämän piti olla ilmastoitu. Merinäköalakin menee kun eteen rakennetaan vuokrakasarmi vastoin minulle uskoteltua tietoa.
Naapureina ties mitä jengiä, huh huh, kauheaa on meno talossa.
Missä vika että äänieristys on niin huono? Johtuuko siitä että on elementtitalo?
RV 2007 - onneton äänieristys
5
178
Vastaukset
- Oikeaa tietoa
Ei vaan johtuu kirjoittajan pakkomielteesta, sama hemmo kirjoittellee vuosaari juttuja vuodesta toiseen, olisi tarvetta sinulla mielenterveyspalveluihin.
Asut kalliossa vanhassa talossa, joka ei ole elementtitalo ja siel kuuluu kaikki, kun kanankakka rakenne ja osittain ontto, noin tehtiin pulaikana kallion vanhat asunnot, kuten avaajan luukku. Monen nimerkin mies/nainen olet Hulda-Rane, Kallion Starbu ym..- Missä vika?
Onko tullut kitattua liikaa tärpättiä kun on niin kuumakin? Kuka on puhunut kalliosta tai mielenterveyspalveluista?
Et kai sinä ole se surullisen kuuluisa Moga, joka asuu täällä Aurinkolahdessa ja jonka vuoksi asuntojen arvo on alentunut huomattavasti?
- Kannattaa.....
Saattaa korvasi olla säästyneet pahemmilta kuulovaurioilta. Hanki korvatulpat, hinnat alkaen noin 3 eurosta ylöspäin. Rautakaupoissa ja apteekeissa löytyy, vaahtomuoviset ihan hyvät. Samoja voit puhtaissa korvissa käyttää kuukausiakin. Myy/vaihda sitten asunto jos et katso hyväksi kotiasi. Näin säästyt monelta stressiltä.
- Ei Onnistu
Asunto ollut myynnissä jo pitkään, ei mene kaupaksi, tänne ei kukaan halua muuttaa, hesarissakin kirjoitettiin kuinka alue slummiutuu.
- Ilkeännäköinen katti
Niistä kevyistä harmaista tiilistähän nuo rivarien väliseinät yleensä rakennetaan. Niistä menee ääni läpi helposti. Täälläkin kuuluu pierut ja välillä puheestakin saa selvää. Makuuhuoneessa ei voi nukkua ollenkaan, koska naapurin keittiö seinän takana seinää vasten. Kaapin kolaukset kuuluu niinkuin omalla puolella olisivat. Tietysti eläkeläiset heräävätkin jo 4-5 maissa. Musiikin kuunteluun käytän nykyään aina kuulokkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808