Kaulassa outo myhkyrä

--

minulla on kurkkukipua ollut nyt 2 päivän ajan ja sen aikana kaulaani on ilmestynyt n. tulitikkuaskin kokoinen paise tai myhkyrä.. kurkkuun sattuu nieltäessä, paisetta ei ulkoapäin näy mutta sen tuntee kun sormilla liikuttelee siitä kohdasta. voisiko tähän olla kenelläkään mitään tietoa mikä tämä on ?

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !

      no mulla jos on tauti päällä ja kurkku kipeä,ni nousee melkein säännöllisesti patteja kaulalle.lääkärissä on käyty,ja vaarattomia rasvapatteja ovat...joten niin varmaan sullakin :)

    • Paise kaulassa

      Itselläni myös tuli noin parikuukautta sitten patti kaulan ylä osaan ja kasvoi noin kananmunan puolikkaan kokoiseksi kunnes puhkesi .nyt edelleen vuotaa hiukan märkää ja on edelleen verikokeista ja penisiliini kuureista huolimatta selvittämättä mikä on aiheuttaja .Joten voisiku joku tietää tämä tyyppisestä jotain.

    • Nielupaise

      Kuulostaa nielupaiseelta. Itselläni oli noin puolivuotta sitten kyseinen ongelma..piti lääkäriin lähteä kun en pystynyt mitään nielemään, kuumetta lähemmäs 39 astetta..sanoivat lääkärissä että jos olisin odottanut kauemmin, olisin voinut tukehtua siihen..olin sitten kolme yötä sairaalassa tarkkailussa ja antibiootit suoraan suoneen..kannattaa käydä lääkärissä, puuduttavat ja puhkaseevat..

    • khyl ne tietää!

      Mee lekuriin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe