MURHEITA RIKKAHALLAKIN

ISO ISÄNTÄ

Minkäs teet, rahaa lykkää ovista ja ikkunoista, ja tuo viljan hintakin nousee, verottajakin pääsee kinttuihin kiinni kun ei nuo poistotkaan enää riitä, kovaa se on tämä viljelijän elämä, kovaa on..

19

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,.

,.,.,.,.

• ,.,.,.,.,

.,.,.,.,

• -

-

• ...

"ALVINPALAUTUSTA 50 DONAA" kirjoitit äsken. Miten selität sen että saat viljasta tuloja koska sait 50000€ alv,in palautusta. Tuohan tarkoittaa että tuotannosta tuli 25000€ tappiota koska et ole saanut alvillisia tuloja jotka vähentäisivät tuota palautusta. Alvihan määräytyy alvillisten tulojen ja menojen suhteesta.
      Eli 50000€ alvinpalautus merkitsee että alvilliset menot ovat olleet 250000€ tuloja suuremmat.
      Kun ei ymmärä asioita mistä provoilee ei kannattaisi kirjoitella, käy kuten nyt sinulle. Noloa sanoisin.

• Sarkasmia.

eivät Suomalaiste tunnetusti ymmärrä.

• Ironia, Sarkasmi..
        Sarkasmia. kirjoitti:

eivät Suomalaiste tunnetusti ymmärrä.

"Sarkasmi, Ironian alamuoto, Ironia on ilmaisumuoto, jossa todellinen merkitys ja käytetyt sanat ovat ristiriidassa. Ironiaan sisältyy ajatus siitä, että asiat eivät ole sitä, miltä ne näyttävät tai mitä niiden väitetään olevan. Ironia on tyypillisesti tilannesidonnaista eikä ironia sen vuoksi paljastu ellei ymmärrä asiayhteyttä.
        Vaikka ironia on huumorin alalaji, se ei ole yksinomaan hauskaa eikä ironian päätarkoituksena ole huvittaa tai viihdyttää. Ironia on monesti katkeraa, ja usein ironinen huomautus on tarkoitettu peitellyksi hyökkäykseksi tai loukkaukseksi."

• ...

ISON ISÄNNÄN kirjoitukset eivät ole sarkasmia, hän ei yksinkertaisesti itse ymmärrä aiheesta mistä kirjoittelee. ISO ISÄNÄTÄ kuvittelee että joku luulisi että hän on todella viljelijä. Olen aivan varma että hän ei ymmärrä tuota alv verotustakaan vaan todella kuvittelee että se olisi samanlainen kuin tuloverovero, eli maanviljelijä saisi tulonsa pienemmilla tuloverolla.
      Hän

• Ironia, Sarkasmi..

"Sarkasmi, Ironian alamuoto, Ironia on ilmaisumuoto, jossa todellinen merkitys ja käytetyt sanat ovat ristiriidassa. Ironiaan sisältyy ajatus siitä, että asiat eivät ole sitä, miltä ne näyttävät tai mitä niiden väitetään olevan. Ironia on tyypillisesti tilannesidonnaista eikä ironia sen vuoksi paljastu ellei ymmärrä asiayhteyttä.
        Vaikka ironia on huumorin alalaji, se ei ole yksinomaan hauskaa eikä ironian päätarkoituksena ole huvittaa tai viihdyttää. Ironia on monesti katkeraa, ja usein ironinen huomautus on tarkoitettu peitellyksi hyökkäykseksi tai loukkaukseksi."

• Kuten sanottu

Sarkasmi ei aukea Suomalaisille.

• miks muuten

isännän aloituksia poistetaan mutta arskan parskaloitukset saa olla

• sargasm,,,

ISO ISÄNTÄ siis tahtoo sargasmillaan kertoa päinvastaista mitä hän kirjoittaa, sellaistahan sargasmi on, (sarkasmi, Ironian alamuoto, Ironia on ilmaisumuoto, jossa todellinen merkitys ja käytetyt sanat ovat ristiriidassa) eli viljelijät eivät ole rikkaita eivätkä ansaitse kovinkaan hyvin.

• Moninkertainen

orgasmi, asiat voisi olla noin kuin aloituksessa mutta todellisuudessa ne on päinvastoin ja kuitenkin valtaosa ihmisistä luulee asioiden olevan aloituksen mukaisia vaikka heille tilastoin ja numeroin on asioiden oikea tila todistettu.

• aivan selvä juttu

Keskustapuolue on itse tämän ARSKAN takana , sillä halutaan saada aikaan keskustelua maataloudesta.

• ,.,.,.,.

,.,.,.,.

• -

-

• ...

Arskan takana on suljetun laitoksen lukittu ovi.

• avokki

tuo on

• fdgdfgdfgdfg

dgfgdfgdfg

• gdfgdfgdfgd

dfgdfgdfgd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5261
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3728
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      35
      1715
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1624
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1580
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1501
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1342
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1333
    Aihe