Kiinteä ADSL laajakaista

Hikikin

Paras jos kone kotona. 2v nettitikkua käyttäny,lopen kylpääntyny.

6

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi vuotta liikennöity etsimättä tikulle parempaa sijoituspaikkaa ja/tai antennia ?

      kaksi vuotta otettu yhteyksia jollain vaillinaisella yhteysohjelmalla (tai Windowsin verkkoasetuksilla) näkemättä kenttävoimakkuksia (esim. MWconn'illa tai MDMA'lla)?

      maksa sitten tuplahinta ja ole sidottu yhteen paikkaan

    • hep-pi.

      Meillä on linkkimastoon matkaa 5,7km ja pelkällä mokkulalla koneen kyljessä nopeus on 0,4 - 0,8 megaa. Mutta katolla olevan suuntaantennin ja 7 metrin piuhan kanssa 2,7 - 3,5 megaa.

      • muuttaisikohan minulla ulkoinen antenni tilannetta. Yhteysohjelma MWconn näyttää nytkin Saunalahden kentäksi -61 dBm! Tukiasemia näyttäisi olevan tuossa puolen kilsan päässä keskustan tornitalojen katoilla.

        eri keskusteluketjuissa olen raportoinut ihan todellisia Funetin satamegaisen latausnopeuksia, olikohan paras 530 ktavua/s eli 4,3 Mbit/s. Ruuhka-aikoina alimmillaan n. 120 ktavua/s eli n. 1,0 Mbit/s

        SL:n omilla keskustelupalstoilla joku kyllä arveli -50 dBm:n kentällä päästävän kymmeneen megabittiin sekunnissa ja ylikin


      • as77 kirjoitti:

        muuttaisikohan minulla ulkoinen antenni tilannetta. Yhteysohjelma MWconn näyttää nytkin Saunalahden kentäksi -61 dBm! Tukiasemia näyttäisi olevan tuossa puolen kilsan päässä keskustan tornitalojen katoilla.

        eri keskusteluketjuissa olen raportoinut ihan todellisia Funetin satamegaisen latausnopeuksia, olikohan paras 530 ktavua/s eli 4,3 Mbit/s. Ruuhka-aikoina alimmillaan n. 120 ktavua/s eli n. 1,0 Mbit/s

        SL:n omilla keskustelupalstoilla joku kyllä arveli -50 dBm:n kentällä päästävän kymmeneen megabittiin sekunnissa ja ylikin

        > Ruuhka-aikoina alimmillaan n. 120 ktavua/s eli n. 1,0 Mbit/s

        :-( se oli heinäkuussa :-( nyt ihmisten palattua lomilta alkoivat todelliset ruuhkat, huonoin download minuuttikeskiarvo 0,07 Mbit/s. Onneksi pääosan aika parempi


    • leipäni on siruna

      Itsellä oli liki 10v kiinteä laajakaista, joka oli viimeiset pari vuotta 2 megaa. Elisan katkaistua kiinteän netin jostain kummansyystä sain SL kaapelin. Kaapeli on tosin 5 kertaa nopeampi kuin viimeksi ollut 2 megan ADSL. Mutta hinnan ero oli pieni. n, 5e.

      Mutta on mulla tikkukin Soneralta, ja se o aika luotettava. siitä saa ulos 4-6megaa, mikä on kanssa vähintään yhtähyvä kuin se vanha ADSL. Ainoa vika on ettei sonera tai varmaa muutkaan anna tuon palvelun ohessa FTP paikkaa.

      Mutta kun on 2 vuoden mokkulassopimus, niin uusiessa sitä niin varmasti saa uuden mokkulan ja ainoa puute on mokkulan kanssa se, että mokkula pätkii kun se o pidempään päällä. Ehkä se sit ratkeaa tässä silloin kuin on läppäri, jossa on sisäinen 3g sirupaikka

    • > Ehkä se sit ratkeaa tässä silloin kuin on läppäri,
      > jossa on sisäinen 3g sirupaikka

      todennäköisesti huononee ... irtotikku hyvän usb-jatkojohdon päässä sallii etsiä tikulle hyvä paikka eikä ole liian lähellä häiriöitä, joita tietsikka säteilee

      pätkimisten vähentäminen on käsitelty monessa keskusteluketjussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe