Keskiyö

Kesä_heinä!

Hej på dig! :)

Näetkö tulevaan minulle rakkautta? Minkälaisen miehen?
Entäpä, mitä näet ystävästäni O-miehestä? Hänen käytöksensä minua kohtaan vaivaa toisinaan.

Tackar! :)

4

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hej
      sinulla on ollut kivaa tänä kesänä ja olet nauttinut, vai mitä?
      näen sinulle ensin muuta kuin rakkautta, nimittäin jonkin kokouksen tai kokoontumisen. kuulut mukaan siihen juttuun, te puhutte kaikki yhteen ääneen ja päät kuumina :-)

tuo O-mies on hieman oman polkunsa kulkija. hän halaa pitää osan elämästään vain itsellään, sitä hän ei jaa. sinun ei kannata väittää vastaan tai yrittää keksiä mukavaa tekemistä. sillä hän ei lähde jos on niin päättänyt.
      hän on viileä sinua kohtaan,vaikka osaa toisinkin käyttäytyä - silloin kun haluaa sinulta jotakin.

näenhän minä rakkautta sinulle, vaikka se saattaa tulla toisenlaisessa paketissa.
      uskonto nousee myös mieleeni.

• Kesä_heinä!

Mitä tarkoitat rakkaudella toisenlaisessa paketissa? En ole uskovainen ihminen, hengellinen ehkä enemmän..

O-mies on todellakin oman tiensä kulkija. Hän kyllä lähtee oikeastaan aina kun pyytää, lähes minne vaan. Hän on ystävistäni yksi läheisimmistä, eikä ole minua kohtaan viileä, päinvastoin hyvin huomaavainen aina. Varautunut toisinaan, mutta se on hänen perusluonteensa.

Minkälaisen kokouksen tai kokoontumisen? Onko siellä monta ihmistä? Näetkö mistä asioista puhutaan?

• Keskiyö

Hei kesäheinä
      sillä toisenlaisella paketilla tarkoitan kutakuinkin erilaista vaatetusta, erilaista ulkonäköä,.... eri ehkäpä aivan eri ihmistä josta tulee sinun suuri rakkautesi.

tämä tuntemasi mies on oikein hyvä ystävä ja luotettu, mutta suhteesta saattaa kyllä puuttua se viimeinen niitti, joka vie alttarille.
      älä ole tästä moksiskaan, vaan nauti kaikesta mitä kesä tuo. ja mihin sinulla edes olisi kiire?
      tuo kokous liittyy jotenkin asumiseen, eikä se tapahdu juuri nyt tänä kesänä.
      se tulee aikanaan ja sen jälkeen astuu elämääsi tuo uusi ihminen.
      mutta muistathan pitää hauskaa siihen asti, kuten siitä eteenpäinkin?

• Kesä_heinä!

Nyt ei pitänyt kyllä mitenkään paikkaansa.
        Kesä on ollut minulle erittäin rankka.
        O-mies ei kiinnosta minua mitenkään "alttarille viemis" aikeissa, tuskimpa minäkään häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe