mua ei kaduta

hyvä minä :D

vaikka tunteeni kerroinkin, vaikka vastakaikua en saanutkaan niin silti mulla ei ole mitään hävettävää ja mä kuiteski uskalsin :)

8

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

Juuri näin, tuolla tavalla ei jää jossiteltavaa tai mitään kaduttavaa.

• minäkin hyvä

Hyvä sinä bossa tunteet kantsii aina kertoa, jos ei natsaa niin sit ei, mut oletko varma ettei sittenkin natsais, jos hän ei vaan saanut sanotuksi sitä.?

• Rohketutta
    • Koira mies

Tunteeni kerroin ja vastakaikua en saanut. Siispä olen tuomittu kulkemaan yksin. Järki sanoo jätä vanha paska, mutta tunne ei päästä. Jin ja Jan. Aina toistensa vastakohdat.

• Rohkeutta on

Ei sitä aina saakkaan vastakaikua. Perkele, se että uskaltaa avautua kertoa tunteistaan on mielestäni aina hienoa. Itselleni ei mikään helppo asia. Tiesin toki, että turhaa avautumiseni on koska varattu ihminen, mutta halusin ystävänä kertoa mitä tunnen. Minä ihastuin ja suorana ihmisenä kerroin miltä tuntuu. Helvetin hienoa, että hän ei sentään yhteyttä katkaissut vaikka huvittavuutta aiheutinkin hänelle, sanojensa mukaan. Ajattelen, että aikuisena ihmisenä tunteet osaa käsitellä ja järkeistää jollain tapaan. Hänestä pidän edelleen ja ehkä voinen jo heittää tilanteesta huumoriakin, vaikka se oli minulle todella rankka paikka. On hän vaan sellainen omanlaisena tapaus, mokoma.

• Ei hävettävää

Mitä hävettävää lämpöisissä ajatuksissa on tai miksi positiivisia tunteita pitäisi hävetä.

Siloin kun on tehnyt jotain pahaa, niin silloin hävetään. Ei muuten.

• SZurumieli

Olin itsekkin samassa tilanteessa jossa kerroin tunteeni mutta jotenkin harmittaa kun ikinä kukaan ei vastaa tunteisiini.Vituttaa ja masentaa asia etten koskaan varmaan kenellekkään kelpaa.

• Olet tavannut

vääriä ihmisiä. Vai onko täällä joku joka kelpaa kaikille? Tuskin, eihän sellaisia ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe