Voiko 28-vuotias nainen löytää vielä elämänsä rakkauden? Yksi lapsi ja aviossa vielä tällä hetkellä. Huoliikohan mua enää kukaan? :(
Kunhan kysyn..
5
169
Vastaukset
- Kunhan vastailen
On sitä maailmassa oudompaakin nähty. Maailma on täynnä ihmisiä jotka ovat vaihtaneet kumppania. Kyllä sinutkin joku huolii jos itse vastaat samalla..
Ole kuitenkin varma että haluat muuttaa elämääsi rajusti, varsinkin kun lapsia on kyseessä. Mieti tarkkaan syitäsi. Olet sanonut "tahdon" jo kerran, aina se ei ole ikuista, mutta se on ollut molemmille tärkeää silloin: miksi ei enää? - m-m83
Kiitos kommentistasi. Miksi ei enää? Elämässä tapahtuu kaikenlaista ja ilmeisesti me ihmiset muutumme tapahtumien seurauksesta. Syitä on tullut mietittyä myös tiheästi, mutta mietin juurikin, että olenko valmis kaikkeen muutokseen ja mitä se tekee meille kaikille?
- Kunhan vastailen
Nuoret lapset hyväksyvät muutokset aika hyvin mikäli siihen ei liity tappeluita. Vanhenmiten lapsi varmastikkin kyseenalaistaa erilaisuutensan vertaillen muiden lapsien vanhemmuussuhteisiin. On tärkeää pitää lapsi keskeisenä osana erossa ja pitää huolta että ero tapahtuu hyvässä sovussa ja yhteisymmärryksessä. Tunteet pitää antaa näkyä ja keskustella mitä kaikki tarkoittaa tulevaisuuden kannalta, niin lasten kuin aikuisten kesken. Toivotan sinulle onnea ja jaksamista tulevaan.
- m-m83
Kiitos, olen yrittänyt, että saataisiin ero hoidettua sovussa, mutta ei.. Itse en haluaisi riidellä ja sillä tavoin saada asiaa vielä ikävemmäksi. Vaikeaa, kun tähänkin tarvitaan kaksi. :)
- 8+7=15
Ei yksi lapsi haittaa ja olet ihan hyvässä iässä, varsinkin jos haluat lisää lapsia niin varmaan aika monikin huolii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804