millaisia lämpöjä alanyassa on syyskuun lopulla?? onko ketään silloin lähössä?
Syyskuun lopulla
1
138
Vastaukset
- Reissunainen 11
Paras aika lomailla Alanyassa ! Päivällä siedettävä helle, kolmenkympin kahta
puolta, yöllä parinkymmenen paremmalla puolen yleensä. Uimavedet ihanan lämpimiä. Ukkosia saattaa kyllä välillä ilmetä alkui-illasta,yleensä loppuu ennen puolta yötä. Sopivasti ennen diskoihin lähtöä. Mukavasti porukkaa liikkeellä.
Itse lomailen toukokuussa ja syys-lokakuussa. Niin tänäkin vuonna ja syyskuu
ja lokakuun alku mielestäni paras aika. Tappohelteet ohi. Kauppiaat liian myynti-intoisia, joten suosittelisin isompia tavarataloja tai kiertelyä ylemmillä kaduilla, 25m ja 35m kadut rauhallisempia. Basaarissa tyrkytetään liikaa, mitään et ehdi rauhassa katsoa, kun sulle ollaan myymässä puoli rättivarastoa...Suomalaiset kun on tottunut katseleen ensin rauhassa. Turkissa se ei ole mahdollista, paitsi isommissa tavarataloissa. Onnea
hyvästä valinnasta, niin paikan, kuin ajankohdan valinnassa! Turkki jakaa
mielipiteitä, jotkut tykkää, toiset ei. Alanyassa tullut käytyä 27 kertaa...
Kannattaa olla tarkkana lompakkonsa ja rahojen kanssa. Mukavaa lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117