Myydään Mini Cooper 2003, ajettu 19300km. Väri hopea/musta. Täydellinen huoltokirja, 10kk tehdastakuuta jäljellä. JVC cd/radio, hella FF-100 lisävalot, hyvin pidetty, kuin uusi.
kuva: http://personal.inet.fi/koti/mini/muokattu 1.jpg
Ota yhteyttä
Simo Väisänen
[email protected]
0445346810
Hyvinkää
Myydään Mini Cooper
Simo
4
3378
Vastaukset
- Simo
Hinta unohtui tuosta, eli 21300€.
Simo Väisänen- ilmastointia?
Käykä vaihto n. puolet halvempaan Saabiin?
- Simo
ilmastointia? kirjoitti:
Käykä vaihto n. puolet halvempaan Saabiin?
Käy ihan hyvin. Olin oikeasti vaihtamassa maksuvaikeuksien takia autoani halvempaan.
- Simo
Simo kirjoitti:
Käy ihan hyvin. Olin oikeasti vaihtamassa maksuvaikeuksien takia autoani halvempaan.
Täällä on näköjään käynyt joku kesälomalla tylsistynyt teini laittamassa kommenttia minun nimimerkilläni. Otan autoon vaihdossa vain rahaa. Tästälähin kaikki yhteydenotot sähköpostiin tai puhelimitse. Kiitos.
Simo Väisänen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258