Olen jo muutaman kerran menettänyt pelaamani perheen The Sims 3-pelissä. Sitä perhettä ei vain ole kun olen aloittanut pelaamisen, Syytä en tiedä. Kopio perheestä oli, mutta ei huvita aloittaa aina simien kehittämistä ja elämäntarinaa uudestaan. Valmiilla perheillä en tykkää pelata. Olen pelannut harvoin mutta kuitenkin pelasin silloin tällöin ja nut riitti tuo pelin temppuilu, poistin koko pelin koneeltani! :(
Nyt meni hermot
1
<50
Vastaukset
- AlSimhara
Yleensä nyt kannattaa edes yrittää löytää ratkaisu sen sijaan että heittää koko pelin menemään. Hmph...
On pairikin asiaa mitkä ovat voineet aiheuttaa tuon ongelman.
1. EA:n tarinanedistyminen (ohjaa kaikkia muita simejä naapuruston tapahtumia) sisältää bugin, jonka ansiosta se voi sattumanvaraisesti pistää perheen muuttamaan pois kaupungista. EA:n version voi korvata joko Twallanin tai Awesomemodin tarinanedistymisellä.
2. Perhetiedosto on voinut korruptoitua. Tätä tapahtuu joskus. Siinä tapauksessa kannattaa joko palauttaa backup pelitallennus tai aloittaa uudella perheellä, sen sijaan että yrittää tahkota tuolla alkuperäisellä perheellä joka ei toimi.
3. Olet ladannut netistä jotakin (modi, tavara, vaate, jne.) joka on viallinen ja pistää peliä sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760