sä halusit, miksi lähestyit ja olit olevinasi kiinnostunut?
Mitä
16
368
Vastaukset
- vaihtoehtoja
no jos hän on huomannut, että ei välitäkkään joistakin sinun mielipiteistäsi tai et olekkaan sellainen jota hän etsii..
- en ymmärrä sinua
Se on tietysti mahdollista. Kiitos.
- anteeksi..
Tajusin että sun on parempi ilman mua, olen väärä ihminen sulle...
- en ymmärrä sinua
Millälailla väärä?
- revi siitä taukki
Olin kiinnostunut ja halusin lähestyä, tutustua, rakastua kunnolla, mutta hän ei sitä halunnut, ja työnsi minut saa*anan kauas.
- minä ymmärrän sinua
Halusin sinut. Vieläkin haluan. Siksi lähestyin. Älä viitsi, ei ole ollut mitään "olevinaan" meininkiä.
- Ei ole leikkiä
Ei ole ollut mitään olevinaan meininkiä, vaan tunteet ja odotukset ovat entiset.
Jos vain kirjoittaja on se, joksi toivon. "Omanlaisia" viestejä olet varmasti saanut ja esteitä ei ole, jos nyt tuota hellettä ei siksi lasketa.
Ehkä olet alkuillasta kotona, jos suuntaan lähellesi. - minä ymmärrän sinua
Ei ole leikkiä kirjoitti:
Ei ole ollut mitään olevinaan meininkiä, vaan tunteet ja odotukset ovat entiset.
Jos vain kirjoittaja on se, joksi toivon. "Omanlaisia" viestejä olet varmasti saanut ja esteitä ei ole, jos nyt tuota hellettä ei siksi lasketa.
Ehkä olet alkuillasta kotona, jos suuntaan lähellesi.Olen kotosalla alkuillasta. Tule vaan.
- olisit suora
Siksi.. että tunteeni olivat - ja ovat juuri sellaiset jotka sinulle kerroin. Sinun tilanteestasi ja tunteistasi.. en tiedä. Oikeesti - en voi, ellet sinä ole minulle suora.
- koko paketin
Jokainen kuka lähestyy on toisesta kiinostunut. Ei tämä päättynyt eikä pääty, olen täällä ollut ja olen edelleen.
- kukkomieäs
Joo täällä on päättymätön narsistinen lähteesi ja tulee olemaan, onnea sille.
- s...
mä halusin ne suudelmat, joista kieltäydyin, tai en välttämättä niitäkään, ehkä vaan tutustua suhun, jäi harmittamaan, jäit mieleeni,,
- Yritä ymmärtää
Halusin päästä rakastelemaan kanssasi. Se oli ajatuksissa.
- .
Valehtelet taas, niin läpinäkyvää.
- ..niin
halusitkin, ois pitäny mennä silloin, ei ois jäänyt kaiveleen,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958