Oletko nähnyt enkelin? Jos olet millainen kohtaamasi tuonpuoleinen olento oli? Mikä sanoma hänellä oli? Kenen lähettämä tai kenen alainen hän oli? Näkivätkö muut myös saman enkelin? Säteilikö enkeli? Oliko ihmismäiset kasvot? Täyttikö kirkas puhdas valo huoneen? Mitä koit? Kerro minulle kokemuksistasi, olen äärimmäisen kiinnostunut kuulemaan tositauksia tältä alueelta. Tässä alla on linkki kotisivulleni:
http://www.free-webspace.biz/heavenlyjerusalem/mysite.html
Oletko nähnyt enkelin?
2
66
Vastaukset
- joulupukki gallivare
joskus koulun joulujuhlas, "helei aika helei aikaa te lumihiutaleet.."
- savon ukko
No, minäpä kerron. Jo aikaisemmin täällä kerroin tästä enkelin näkemisestä.Mutta toistan sen koska kysyt.
Näin unessa, että kysyin, Näyttäkää nyt minulle se enkeli. Eivät näyttäneet.
Mutta näyttivä heti valon, mikä oli niin valkoinen, etten pysty sitä selittämään.
Totesin, että tämä on minun enkelini.
Kun on raamatussa kerrottu enkeleistä ja niiden näkemisistä ja tapaamisista, olen sitä mieltä, että joku on voinut nähdä sen enkelin hallusinaationa, tai unessa. Mutta tämä minun unen näköni teki minuun lämpöisen vaikutuksen ja hyvän olon heräämiseni jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770