Tuksu ja koirien kakat

Suuri ihmetys

Vaikeaa kuvitella Tuksun kyykkivän liian pienessä prinsessamekossa ja kopiokorkkareissa keräillen koiriensa jätöksiä kakkapussiin. Vai kakkaakohan glamour-koirat ollenkaan?

Jooojooo en ole kateellinen, en vieläkään. Kateus ja sääli ei ole sama asia.

8

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19867

Kyllä ne kakkaa. Mutta harvoin näkee niitä kävelemässä, sylissä tai laukussa kulkevat. Chihut on täysin turha rotu. Samoin kuin kaikki muutkin ylijalostetut mulkosilmä ja ruttunaamarodut. Älkää ymmärtäkö väärin, rakastan oikeita/terveitä koiria.

• Entinen Tuksu-fani

Vai on Tuksukan koirilla passit?

Tuksun blogista lainattuna:

Sydän ihan sulaa kun heitä katselee!!! Olen Miamin matkoistani asti haaveillut omasta Yorkista, ja nyt vihdoin sellaisen sain, vielä kaksinkappalein! Ne ovat eri kenneleistä hankittu Suomessa, rokotettu, rekisteröity, madotettu jne. kaikki kunnossa, myös koirapassit, joten suloiset otukseni ovat valmiita vaikka lentämään kanssani ulkomaille!

Jos koirat ovat ihan pentuja, niin niillä ei voi olla sellaista koirapassia, millä pääsee mm. Ruotsiin ja Norjaan. Pelkästään rabieksen vasta-ainekokeet voidaan ottaa 120 vrk (n. 4 kk) edellisestä rokotuksesta. Pennuthan luovutetaan yleesä noin 8-10 viikkoisina. Esim. Norjan ainakin pohjoisen tullissa on suositus (oikeestaan määräys), että koira ja passi käydään näyttämässä ennen rajan ylitystä. Passista on löydyttävä eläinlääkärin leimat, että vasta-aineista rabiesta vastaan löytyy (tutkitaan puolueettomasti Briteissä).

Miksi Tuksun pitää aina valehdella kaikessa?

• kuka maksoi ?

Tussun koirat on robotteja, kuten nämä itse siivoovat pölynimuritkin. Kun Tussu lähtee ulos ulkoiluttamaan tämä ottaa koirat "telakasta", jossa ne on ladattu sekä tyhjennetty. Näin on kiva tepastaa koirat kainalossa tietäen, et akku kestää 2 tuntia ja mitään vuotoja ei tule. Kotiin päästyään Tussu päästää koirat lattialle ja ne menee automatik telakkaan tatautumaan ja tyhjentymään. Se muistaako tuo naikkonen TYHJENTÄÄ telakasta jäännökset on eri juttu.

Ei ELÄVIÄ eläimiä tuollaselle sekolle saa antaa tai myydä!!! Rikoshan se on jo.

• Ihmettelevä täti-72

Oletkos ihan varma, että Johanna vie AINA koiransa lenkille korkokengissä ja prinsessamekko yllä? Niinkö sinä toimisit?

• Ihmettelevä täti-72

SUUREEN ÄÄNEEN säälittely, ilman tekoja säälin kohteen hyväksi, on vain ilkeämielistä juttujen levittelyä näennäisestä säälin kohteesta. Siinä EI ole mitään hyvää eikä mitään lempeätä.

Ja kuten vanhat sanonnat sanovat:

a) Sääli ilman tekoja on naamioitua kateutta.
      b) Kukaan ei potki kuollutta hevosta
      (Jos Johanna olisi sinusta todellisuudessa niin säälittävä ja vähän kadehdittava, KUIN VIESTISSÄSI annoit ymmärtää, et edes viitsisi kirjoittaa hänestä tänne. Tai ehkäpä olet vain niin empatiakyvytön, että sinusta on hienoa puhua muista pahaa, olivat juttusi totta tai ei.)

Oletkos ihan varma, että Johanna vie AINA koiransa lenkille korkokengissä ja prinsessamekko yllä? Niinkö sinä toimisit?

• Setä-66

"Sääli ilman tekoja on naamioitua kateutta"? Enpä ole moista sanontaa koskaan kuullut, sen sijaan "Usko ilman tekoja on kuollut" -lause on raamatussa. Ja "Kukaan ei potki kuollutta hevosta" on oikeasti "Turha potkia kuollutta hevosta".

Ja kyllä, minäkin säälin Tuksua mutta enpä viitsi muuta hänen hyväkseen tehdä kuin kirjoittaa tänne. Ehkä vielä ymmärtäisi joskus että vähissä ovat häntä kadehtivat ihmiset....

• Täti-76

Olipa loistava kirjoitus. Toivottavasti moni lukee sen ja miettii sanomisiaan ja sanomisen tarvettaan. Jotainhan näillä ilkeillä kirjoituksilla peilataan.

• NasJoo

Kyllä minä olen kateellinen kun minun pitää käydä töissä, toiset vaan kekkuloi kapakeissa hörppimässä talon tarjoamia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe