Jossei mulla olisi useita kymmeniä, ellei jopa satoja viestejä sinulta tallessa, luulisin varmaan kuvitelleeni koko jutun. Että mitään koskaan on ollutkaan meidän välillä. Nyt jäljelle jäi kova ikävä sinua.
Tekstiviestit
3
272
Vastaukset
- åäöö
Kuvetteluks jääkin jos ei pystytä mitään kertomaan toisillemme suoraan. Jos niitä meinaat vertailla vielä näihin viesteihin jossa tunteet välittyvät tosi hyvin niin en voi toivottaa kuin onnea valitsemallesi tielle. Mut jos meinaat mua vältellä ja samalla luulet selvttänees jonku "totuuden", niin en oikeasti tiedä mitä pitäis sanoa,tai tehdä. Mut ihan selvennyksen vuoksi vielä sullekkin et nää palstat sekoittaa ajatukset pahasti, joten suosittelen silloin tällöin ottamaan vapaata tästä sekoilusta.Kaikille. Mun aika alkaa tunnin päästä.
Minäkin yritän kirjoitella asioista,mut asiat rupee välittymään väärin,kun niitä tulkitsee kirjoitusten varassa. Joten voisin irtisanoutua lähes kaikesta kirjoitetusta.
Jos jotakin oikeasti kiinnostaa niin voin pienen rohkaisun jälkeen kertoa asiat niin kuin ne on,tällä hetkellä vit*ttaa eniten olla klovnin asemassa. Mut eipä sillä taida olla mitään merkitystä,jos ketään ei edes se kiinnosta. Asia ei tosin selvene täällä vaan jossain ihan oikeassa paikassa,ei ehkä myöskään koko totuus yhdellä kerralla.
Mä olisin valmis selvittää tän jutun,mä en vaa tiedä miten. - pieni ihminen
Nauti illastasi. Esim. tanssi auttaa kuulemma hyvin. Minä siivoan ja silitän vaatteita kun huomenna on lähtö. Sen jälkeen en täällä häiriköi. Jos olisin se, jolle tuo viesti on, sanoisin, että keksit kyllä keinon. Ihminen, joka patistaa toista liikkeelle ja elämään (hinnalla millä hyvänsä), ajaa vaikka toisen syliin, välittää varmasti. Ei sellainen ihminen pidä ketään pilkkanaan, vaan on valmis selvittämään asiat kun siihen on tilaisuus. Sellainen ihminen on valmis luopumaan, jos uskoo, että se on toiselle parhaaksi.
- kun tänään lähden
Minullakin on tallessa kaikki hänen viestinsä ja tosiaan jos niitä ei olisi, olisin varmasti kuvitellut kaiken. Kaikki päättyi kuitenkin kuin seinään. Ei enää vastauksia viesteihin. Olen ymmälläni ja kaipaan kaikkea sitä ihanaa mitä oli.
En enää ota yhteyttä. En halua olla se ikävä nainen, joka laittelee viestejä ja josta ei pääse eroon. En tiedä miten pystyn hänet kohtaamaan kasvotusten, sillä ennemmin tai myöhemmin niin tulee käymään.
Kohta päättyy loma ja sitten poistan myös kaikki viestit ja sen jälkeen kaikki on vain ollut mielikuvituksen tuotetta. Mielikuvitusta pystyy hallitsemaan, mutta tätä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744