Hei,
oon ite saanut siirrettyä ahmintaa terveellisempiin ruokiin, mutta määrät on edelleen usein tosi isoja ja suhtautuminen ruokaan ongelmallista. Saatan hyvinkin syödä esim. kilon kaalia, 1,5 light-limsaa ja litran kahvia kerralla, joista tulee toki vatsavaivoja myöhemmin, mutta en pysty oleen syömättäkään. Myös mehukeittoja menee paljon. Onko muilla ollut terveellisten ruokien ahmintaa? En osta kotiin nykyään enää mitään ruokaa varastoon, koska aiemmin esim. jäiset leivät, keittämättömät pastat ym. meni kaikki ahmiskohtauksen iskiessä. Herkkuja en voi edes maistaa pientä palaa...
terveellisten ruokien ahminta
3
250
Vastaukset
- -Jellu
Oi voi, tiedän täsmälleen mistä puhut.
Olen sairastanut tätä perkelettä jo muutaman vuoden, ja olen lihonut 15 kiloa. Olen vielä normaalipainon rajoissa, mutta luoja tietää kuinka kauan.
Oma ahmimiseni keskittyy lähinnä... kaikeen mitä on saatavilla. Ruisleivät, mehukeitot, jogurtit, murot ja myslit, suklaa, hedelmät, halva, parsakaali, peruna, salaatti, sipsit, tee, limsat, jopa puuro menee, ja paljon sitä meneekin. Tuntuu että keittiö pitäisi olla tyhjä ruuista, muuten uppoaa pahana hetkenä kaikki.
Että tälläinen ongelma. Et ole ainoa joka tästä kärsii :) - nyanyany
Olen pyrkinyt lopettamaan kaiken herkun syömisen tiukalla itsekurilla, mutta addiktiot seuraa perässä. Olen nyt vetänyt noin kilon porkkanoita päivässä, pelkään ihoni puolesta, mutta pakko mussuttaa koko ajan jotakin. Joskus syön myös hedelmiä minkä kerkeän, kaikki mitä' ostan menee samana iltana.
Kaupasta pääsen yleensä läpi ilman heräteostoksia vain huutamalla pääni sisällä että VAIN LISTASSA OLEVAT ASIAT. Kartan karkki/sipsi/leivonnais osastoja kuin hullu. - typis
jep, sama ongelma tääl.. tai no ei mul nykyään sellasii äkkinäisiä ahmimiskohtauksia tuu, mutta syön pitkin päivää, ihan ku mul ois joku sellane ajatus et pitää syödä niin kauan et on kaapit tyhjinä :S siis tuntuu et kokoajan pitää syödä jotain, vaik ei ois nälkäkään enää :I ja usein käy niin, että kun käyn päiväl kaupas, niin olen syönyt kaiken iltaan mennessä! se on niiin tuskastuttavaa, kun ei voi ostaa seuraaville päiville ruokaa, kun kaikki menee yhtenä päivänä! ja en todellakaan tiedä, miten tästä kierteestä pääsee eroon :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728