Hei,
oon ite saanut siirrettyä ahmintaa terveellisempiin ruokiin, mutta määrät on edelleen usein tosi isoja ja suhtautuminen ruokaan ongelmallista. Saatan hyvinkin syödä esim. kilon kaalia, 1,5 light-limsaa ja litran kahvia kerralla, joista tulee toki vatsavaivoja myöhemmin, mutta en pysty oleen syömättäkään. Myös mehukeittoja menee paljon. Onko muilla ollut terveellisten ruokien ahmintaa? En osta kotiin nykyään enää mitään ruokaa varastoon, koska aiemmin esim. jäiset leivät, keittämättömät pastat ym. meni kaikki ahmiskohtauksen iskiessä. Herkkuja en voi edes maistaa pientä palaa...
terveellisten ruokien ahminta
3
242
Vastaukset
- -Jellu
Oi voi, tiedän täsmälleen mistä puhut.
Olen sairastanut tätä perkelettä jo muutaman vuoden, ja olen lihonut 15 kiloa. Olen vielä normaalipainon rajoissa, mutta luoja tietää kuinka kauan.
Oma ahmimiseni keskittyy lähinnä... kaikeen mitä on saatavilla. Ruisleivät, mehukeitot, jogurtit, murot ja myslit, suklaa, hedelmät, halva, parsakaali, peruna, salaatti, sipsit, tee, limsat, jopa puuro menee, ja paljon sitä meneekin. Tuntuu että keittiö pitäisi olla tyhjä ruuista, muuten uppoaa pahana hetkenä kaikki.
Että tälläinen ongelma. Et ole ainoa joka tästä kärsii :) - nyanyany
Olen pyrkinyt lopettamaan kaiken herkun syömisen tiukalla itsekurilla, mutta addiktiot seuraa perässä. Olen nyt vetänyt noin kilon porkkanoita päivässä, pelkään ihoni puolesta, mutta pakko mussuttaa koko ajan jotakin. Joskus syön myös hedelmiä minkä kerkeän, kaikki mitä' ostan menee samana iltana.
Kaupasta pääsen yleensä läpi ilman heräteostoksia vain huutamalla pääni sisällä että VAIN LISTASSA OLEVAT ASIAT. Kartan karkki/sipsi/leivonnais osastoja kuin hullu. - typis
jep, sama ongelma tääl.. tai no ei mul nykyään sellasii äkkinäisiä ahmimiskohtauksia tuu, mutta syön pitkin päivää, ihan ku mul ois joku sellane ajatus et pitää syödä niin kauan et on kaapit tyhjinä :S siis tuntuu et kokoajan pitää syödä jotain, vaik ei ois nälkäkään enää :I ja usein käy niin, että kun käyn päiväl kaupas, niin olen syönyt kaiken iltaan mennessä! se on niiin tuskastuttavaa, kun ei voi ostaa seuraaville päiville ruokaa, kun kaikki menee yhtenä päivänä! ja en todellakaan tiedä, miten tästä kierteestä pääsee eroon :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015