Kyllä me se tiedetään

mutta jotta

että ei meitä oikeasti tule. Ei me tulla viettämään elämää kuten nainen ja mies. Esteet ja muut omat ongelmat estävät sen.

Olisi jo tapahtunut jos näin tarkoitus...

13

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahas sullekin..

Niinkö..

• tarkoitus ,,

Olipa kiva kun kerroit mulle. Sullahan niitä ongelmia piisaa, liekkö kaikki edes tottakaan, mut ainahan niitä voi lisää tehdä.
      Niin olitko edes mies ?

• Jaa,

vai niin.

• elän täysillä

Vaikea ihminen, taidat haluta elää ongelmissa.

• ahdistushäiriö

Ompa ilkeää, ei kukaan halua elää ongelmissa.

• c<s<

On niitä jotka haluaa elää ainaista draamaa, koskaan ei mikään kelpaa ja mikään ei ole hyvin vaikka mikä olisi. Ovat kaikkeen tyytymättömiä, tylsistyneitä, itseään täynnä olevia narsisteja. Siinä sinulle ilkeää.

• Uj0

Ei mua estä muu kuin ujous, mikä vaikeuttaa tutustumista ja mielenkiinnon osoittamista. Hänen ongelmista mulla ei ole tietoa, kun en tunne häntä.

• urpo n

valitettavasti

• lllllllllllllllllll

Totta. Mut ehkä sen aika ei ookaan vielä, että meidän kuuluu yhdessä viettää aikaa kuin mies ja nainen. katotaan sit myöhemmin uudestaan.. tuskin sä siihen nyt tällähetkellä pystysitkään

• Muut ei oo

Oikeasti vain 1 este. Se on mun ikä.

• ta det bara lungt!

joo kyllä se on niin että ikä se on meillä esteenä. sinä haluat välttämättä päästä jatkamaan sukua ja tarjoamaan geenejä tuleville sukupolville. ole hyvä vaan, varmaan moni vielä hyvässä lapsentekoiässä oleva emäntä haluaisi mielellään lastesi äidiksi. varsinkin tutustuttuaan sinuun vähän tarkemmin. minun mielestä lapset on hyvä tehdä nuorena. kyllähän noi julkkikset nykyään haluavat lapsensa vähän varttuneenpana. mutta kyllä se tuntui oudolta katsoa lehdistä kun erään formulakuskin (minun ikäinen) ex-vaimo pyöräytti lapsosen aika vanhana.se on niin vaikeata kun pitäisi samaa aikaa lusia ja yrittää saada jälkeläistä pukattua...

• jepulis...

Niin ja niitä esteitä on oikeasti vain sinulla. Mutta sitähän et myöntäisi, edes täällä.

• harmi jos näin

Voisitko kertoa tuon sitten henkilölle itselleen jos tiedät että on odottanut jotain enemmän?????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe